Beste forumleden,
Goed nieuws! De organisatie van Filanumis heeft ook dit jaar weer kaarten beschikbaar gesteld voor onze forumleden. Vorig jaar was de beurs zo'n succes, dat er dit jaar nog meer handelaren aanwezig willen zijn op deze beurs. Vandaar dat er deze editie dan ook uit moet worden geweken naar een grotere zaal, zodat er voldoende ruimte is voor alle handelaren
De beurs wordt gehouden op zaterdag 12 mei 2012 van 09:30 - 16:00 in Houten (Nederland)
Vorig jaar was de forummeeting een groot succes, want vele leden kwamen om 13:00 tesamen in het restaurantgedeelte om elkaar te ontmoeten en om nieuwe aanwinsten te laten zien aan de andere aanwezige forumleden. Ook was er de mogelijkheid om onderling munten en bankbiljetten te verhandelen of te ruilen. Ook dit jaar willen we weer een forummeeting organiseren op Filanumis, dus jij komt toch ook?
Wil je in aanmerking komen voor gratis entree-kaarten, laat dit dan hieronder weten, door even een bericht te plaatsen, waarin je aangeeft hoeveel kaarten je wilt reserveren. In het tweede bericht in dit topic zal ik een lijst aanmaken waarin ik de opgegeven leden plaats.
Ik heb ook in de forumkalender een evenement aangemaakt: Filanumis 2012 Kalender Hier vindt je alle informatie over Filanumis, de routebeschrijving, het adres, etc.
Website: Filanumis 2012
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter