Markplaats, de site voor oplichters, lees dit....

Plaats hier berichten over bankbiljetten in het algemeen. Bijvoorbeeld over fabricage, literatuur, levensduur, materialen, etc.
Lumi
Donateur
Donateur

Re: Markplaats, de site voor oplichters, lees dit....

Bericht door Lumi » 24 apr 2014, 11:23

marksch schreef:Blijkbaar heb je ervaring met Catwiki, Ludo. Kun jij iets over de kosten en marges vertellen?

Mark
Je kunt op Catawiki gratis een shop openen.
Je kan dan aan de hand van al geplaatste items in de catalogus zelf je winkel vullen met je eigen prijzen.
Dan is het wachten dat mensen je winkel 'binnenwandelen" en een bestelling bij je doen.

Je kunt ook items aanbieden in de wekelijkse muntenveiling.
Startprijs is altijd 1 euro en over de opbrengst betaal je als verkoper 15% commissie.

Indien je wilt verkopen via catawiki moet je zelf de regels eens nalezen, diverse shops bekijken en de veilingen een volgen.
Je kunt de veilingen die zijn geweest ook terug kijken.

Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert

llinde
Superlid
Superlid

Re: Markplaats, de site voor oplichters, lees dit....

Bericht door llinde » 24 apr 2014, 16:00

Als ik de reacties zo zie is het eigenlijk heel simpel.
Voor degenen waarvoor het belangrijk is dat ze meerdere advertenties kunnen plaatsen per dag en dan daar ook mee bovenaan blijven staan is de 49,95 geen probleem.
Degenen die eigenlijk alleen voor de hobby verkopen, en van de winst geen 49,95 kunnen missen, hebben dus eigenlijk ook niet echt een financieel belang om bovenaan te blijven staan met zoveel advertenties.
Ik snap best dat sommigen dit niet leuk vinden, maar kan me goed voorstellen dat Marktplaats echte klanten voordelen geeft en dan de overgebleven ruimte gewoon zo eerlijk mogelijk verdeeld onder de niet commerciële klanten.
Al met al dus een prima en eerlijke stap van Marktplaats.

Luit

Terug naar “Bankbiljetten algemeen”