Lotus07 schreef:Misschien heb ik nog wel een ideetje voor je. Voor stencils die ik van school krijg en die ik al een tijd niet meer gebruik, stop ik in een soort metalen archiefbox, op volgorde. Hier zitten allemaal kartonnen subtabjes (van A t/m Z) in zodat de schoolvakken mooi van elkaar gescheiden zijn. Ik geloof dat boekwinkels zulke zelfde boxjes gebruiken voor boeken die klanten besteld hebben. Ze printen dan een pakbon uit en doen die op alfabetische volgorde in de archiefbox. Misschien kun je bij een boek-/kantoorhandel kijken of ze ook zoiets voor jou hebben?
Patrickp_nl schreef:Lotus07 schreef:Misschien heb ik nog wel een ideetje voor je. Voor stencils die ik van school krijg en die ik al een tijd niet meer gebruik, stop ik in een soort metalen archiefbox, op volgorde. Hier zitten allemaal kartonnen subtabjes (van A t/m Z) in zodat de schoolvakken mooi van elkaar gescheiden zijn. Ik geloof dat boekwinkels zulke zelfde boxjes gebruiken voor boeken die klanten besteld hebben. Ze printen dan een pakbon uit en doen die op alfabetische volgorde in de archiefbox. Misschien kun je bij een boek-/kantoorhandel kijken of ze ook zoiets voor jou hebben?
Arthur Brisbane (1911): ‘een foto zegt meer dan duizend woorden’.![]()
Geen idee wat je bedoelt. Kun je een foto laten zien (evt via google een voorbeeldje opsnorren en hier linken)?
Terug naar Bankbiljetten algemeen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten