In de categorie: vragen kan altijd

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Re: In de categorie: vragen kan altijd

Bericht door Jan W » 12 aug 2019, 10:54

kl-euro schreef:
12 aug 2019, 09:35
CorioCoins schreef:
12 aug 2019, 02:27
Ik vind de 10 dollar verzendkosten die deze meneer of mevrouw vraagt wel een beetje overdreven :
https://www.ebay.com/itm/1764-Netherlan ... 3805923165?
Ja, dit is wel veel voor verzendkosten, :gniffel:
Mvg, :) .
De gevraagde prijs van 15.000 dollar voor een bezemstuiver lijkt me dan wel weer alleszins redelijk... :wtf: :suprised: :gniffel:

Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Re: In de categorie: vragen kan altijd

Bericht door Arjena3 » 12 aug 2019, 12:00

kl-euro schreef:
12 aug 2019, 09:34
Ilosab schreef:
30 dec 2018, 17:45
Zo zijn er velen die geen notie hebben van de prijzen van papiergeld. Verkoper David coin vraagt ook altijd de hoofdprijs.
Deze aanbieder weet het wel degelijk hoor maar hij kijkt alleen teveel naar de prijzen van Crowncurrency op Ebay.
Maar daar beginnen ook al vele andere aanbieders naar te kijken en verhogen hun prijzen de laatste tijd drastisch.
Ik begrijp er al vele jaren niets van, maar op een of andere manier zullen zij er toch van af moeten.
Aan de andere kant is het wel zo als een gek dat ervoor wil geven moeten zij dat zelf weten.

Persoonlijk vind ik het erger dat vele erkende bonafide handelaren de laatste jaren hun koopwaar aan het upgraden zijn in kwaliteit/graduatie aanduidingen, bij duurdere munten en biljetten kan dit wel in de papieren lopen.

Mvg, :) .
Het is volstrekt logisch dat papiergeld in goede kwaliteit voor hogere prijzen worden aangeboden. Kijk maar eens op veilingen waar ook handelaren kopen wat goed papiergeld opbrengt. De cataloguswaarde klopt al decennia lang al niet meer. Het aparte is ook dat iedereen nog steed geneigd is om ongeveer de helft van de cataloguswaarde te betalen. Met de komst van de plomp catalogus zie je dat verzamelaars steeds vaker de helft van die waarde nemen terwijl er toch echt in het voorwoord van de catalogus vermeld staat dat de prijzen genoemd betaald worden door handelaren of wel hun inkoop, soms klopt dat soms niet. Handelaren zoals crowncurrency verdienen hun brood ermee en niet te vergeten het gigantische bedrag dat in hun voorraad zit.

Terug naar “Het Praathuis”