Hee Jeroen ouwe staakhaas!

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Volgers: maarten89, Ilosab

Re: Hee Jeroen ouwe staakhaas!

Berichtdoor Jan W » 02 Sep 2017, 16:45

Ilosab schreef:Ik kan me wel voorstellen dat Jeroen het moeilijk vindt om het forum over te dragen. Van mij hoeft dat niet eens als er maar goede afspraken worden gemaakt met moderatoren, met Atox en met nieuw te benoemen webbeheerders. Het maakt mij geen moer uit wie er verantwoordelijk is als de werkzaamheden/problemen maar opgelost worden.

Eens met Alfred. Jeroen's werkzaamheden en inzet waardeer ik zeer. Als hij nu (even) geen tijd heeft voor het forum is niet erg. Als er maar duidelijke afspraken zijn gemaakt over adequate vervanging als problemen zijn of zaken moeten worden opgepakt op het forum.
Jan W
Donateur
Donateur

eBay: http://

Berichtdoor kl-euro » 03 Sep 2017, 11:37

Een website wordt opgebouwd en onderhouden door de webmaster/beheerder en aanzet gegeven om een forum te beginnen.

Maar een forum wordt opgebouwd en valt of staat door de inbreng van de leden, hierbij is/was zijn inbreng als lid natuurlijk ook waardevol.

Mvg, :) .
kl-euro
Nieuw lid
Nieuw lid

eBay:

Berichtdoor janssenfrank » 03 Sep 2017, 18:52

Fijn dat de problemen zijn opgelost. Atox als beheerder lijkt me prima. Als hij af en toe even kijkt of alles nog loopt, dan moet het wel goedkomen. De rest moeten de leden zelf doen.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Ilosab » 03 Sep 2017, 19:04

Atox was al degene die het meeste werk doet qua beheerder. Hij is alleen geen persoon die bijdragen levert aan topics dus als er iets is dan moet men hem een PB sturen.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Berichtdoor PietjePuk190 » 04 Sep 2017, 13:13

Ilosab schreef:Atox was al degene die het meeste werk doet qua beheerder. Hij is alleen geen persoon die bijdragen levert aan topics dus als er iets is dan moet men hem een PB sturen.

Uitstekend, doen we dat gewoon :thumb up:
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Munthunter » 04 Sep 2017, 14:49

Ik heb zojuist de starter van het topic als donateur verwerkt.

Mijn nederige excuses (het zoveelste) voor de hele gang van zaken. Ik heb inmiddels contact met Jan en Bert en ga nadenken wat ik wil met het forum. Nu ik er weer even ben voelt het ook weer zo vertrouwd en krijg ik weer energie om zaken weg en af te werken. Maar goed dat is eerder ook het geval geweest en uiteindelijk kwam het er maar niet van.

In het verleden ook diverse keren een overnamebod ontvangen maar hier nooit op in gegaan. Er zit een hele hoop werk in dit forum en ik heb het nog niet helemaal af kunnen sluiten op een of andere manier... Er broeit nog wat denk ik.

Ik zal de komende uren/dagen wat rond gaan neuzen hier en de boel wat op orde brengen.

Vragen en verzoeken graag even via PB aan mij stellen of in een topic wat alleen voor die zaken gebruikt gaat worden, is wat mij betreft ook in orde.
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: www.ebay.nl/usr/munthunter

Berichtdoor Ilosab » 04 Sep 2017, 15:08

Als alles goed geregeld gaat worden dan vind ik het best. Wat ik niet begrijp is dat je er vanaf het begin zoveel tijd in hebt gestoken, zoveel moeite hebt gedaan en waarom zou je het moeten afsluiten? Wat is er in hemelsnaam gebeurd met de munten verzamelaar die zo fanatiek bezig was? Het forum loopt naar de 3000 leden, misschien 10% is actief bezig maar je wilde toch een goed forum hebben?
Ik kan er niet bij met mijn pet.
Laatst gewijzigd door Ilosab op 04 Sep 2017, 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Berichtdoor PietjePuk190 » 04 Sep 2017, 15:37

Mooi, we wachten met spanning op nieuwe ontwikkelingen :thumb up: En bedankt voor mijn statusupdate :)
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Munthunter » 05 Sep 2017, 16:48

Ilosab schreef:Als alles goed geregeld gaat worden dan vind ik het best. Wat ik niet begrijp is dat je er vanaf het begin zoveel tijd in hebt gestoken, zoveel moeite hebt gedaan en waarom zou je het moeten afsluiten? Wat is er in hemelsnaam gebeurd met de munten verzamelaar die zo fanatiek bezig was? Het forum loopt naar de 3000 leden, misschien 10% is actief bezig maar je wilde toch een goed forum hebben?
Ik kan er niet bij met mijn pet.

Er is veel gebeurd Alfred, leuke dingen maar ook minder leuke. Met name de minder leuke zaken hebben mij het plezier wel ontnomen. Toch is het niet helemaal weg en blijft het forum toch een soort paradepaardje van me. Welke ik eerlijk is eerlijk zeer slecht verzorg. Vandaar de bedenkingen om eens te kijken of ik het forum kan overdragen, vaker leuke aanbiedingen gehad maar altijd afgehouden.

Gr. Jeroen
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Ilosab » 05 Sep 2017, 16:58

Denk er goed over na of je het wel over wilt dragen. Eenmaal overgedragen ben je het kwijt. Ben je überhaupt nog wel verzamelaar?
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Berichtdoor Jan W » 06 Sep 2017, 09:57

Munthunter schreef:Er is veel gebeurd Alfred, leuke dingen maar ook minder leuke. Met name de minder leuke zaken hebben mij het plezier wel ontnomen. Toch is het niet helemaal weg en blijft het forum toch een soort paradepaardje van me. Welke ik eerlijk is eerlijk zeer slecht verzorg. Vandaar de bedenkingen om eens te kijken of ik het forum kan overdragen, vaker leuke aanbiedingen gehad maar altijd afgehouden.
Gr. Jeroen

Jeroen, misschien moet je jezelf meer gaan zien als de eigenaar van dit forum. Niet als verantwoordelijke voor de inhoud maar voor het bestaan van het forum. Kun je op de achtergrond de boel waarnemen. Mits je maar zorgt dat andere mensen de lopende zaken kunnen uitvoeren zoals het aanpassen van rubrieken, het bijhouden van donateurs, et cetera. De boel dus delegeren. Hoef je het forum ook niet te verkopen en kan het blijven bestaan als onafhankelijk medium waar ook ruimte is voor kritische kanttekeningen.

Zelf zou ik het forum niet gauw wegdoen als ik er zoveel tijd en moeite in had gestoken. :thumb up:
Jan W
Donateur
Donateur

Berichtdoor Ilosab » 06 Sep 2017, 09:59

Jan W schreef:Jeroen, misschien moet je jezelf meer gaan zien als de eigenaar van dit forum. Niet als verantwoordelijke voor de inhoud maar voor het bestaan van het forum. Kun je op de achtergrond de boel waarnemen. Mits je maar zorgt dat andere mensen de lopende zaken kunnen uitvoeren zoals het aanpassen van rubrieken, het bijhouden van donateurs, et cetera. De boel dus delegeren. Hoef je het forum ook niet te verkopen en kan het blijven bestaan als onafhankelijk medium waar ook ruimte is voor kritische kanttekeningen.
Zelf zou ik het forum niet gauw wegdoen als ik er zoveel tijd en moeite in had gestoken. :thumb up:

Helemaal mee eens.
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Berichtdoor PietjePuk190 » 06 Sep 2017, 10:26

Ja, goed verhaal Jan, vind ik ook. Op die manier is het voortbestaan gewaarborgd en de dagelijkse gang van zaken ook. Lijkt me niks mis mee. :thumb up:
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Munthunter » 07 Sep 2017, 15:15

Klopt Jan en dat is zeker een mogelijkheid. Feit is dat ik het forum nooit zal verpatsen om er maar van af te zijn. Er zit te veel werk en plezier in om dat maar aan de kant te gooien.

Van de geïnteresseerden hoor ik even niets en misschien moet ik daar maar eens aan denken, zal zelf ook wat aan de slag gaan om de boel wat op te schudden en op te schonen de komende dagen. Krijg er weer wat zin in in ieder geval en dat kan nooit geen kwaad natuurlijk. Gisteren zelfs m'n 2 euromuntenverzameling weer eens tevoorschijn gehaald, 2015 laatste toevoeging dus daar ligt ook wel wat werk :knipoog:

Gr. Jeroen
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Ilosab » 07 Sep 2017, 15:16

Munthunter schreef:Gisteren zelfs m'n 2 euromuntenverzameling weer eens tevoorschijn gehaald, 2015 laatste toevoeging dus daar ligt ook wel wat werk :knipoog: Gr. Jeroen

Wel up-t0-date houden die verzameling, al koop je het alleen maar. En altijd goed voor de kids later.
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

VorigeVolgende

Terug naar Het Praathuis