Hee Jeroen ouwe staakhaas!

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Volgers: maarten89, Ilosab

Hee Jeroen ouwe staakhaas!

Berichtdoor PietjePuk190 » 22 Aug 2017, 22:49

Zeg, ga ik nogeens Donateur genoemd worden of boek je me die 20 euro gewoon terug? Ja nee het PB systeem is niks mis mee maar dat ontwijk je gewoon dusja :D Kijk wat er onder mijn naam staat zal me strikt genomen worst wezen hoor, maar je snapt wel dat dit meteen de laatste keer geweest is toch? Jawel, dat snap je wel :thumb up: Zo dom ben je niet :) Hee weetje? Prettige avond allemaal, en heel veel plezier nog op dit best wel okeeje forum :thumb up:
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Re: Hee Jeroen ouwe staakhaas!

Berichtdoor kl-euro » 23 Aug 2017, 07:20

Ik krijg het gevoel dat papierverzamelaars niet serieus genomen worden ondanks hun inbreng.
Wat ik gelezen/begrepen heb waren de perikelen uit het verleden met papierverzamelaars.
Mvg, :) .
kl-euro
Nieuw lid
Nieuw lid

eBay:

Berichtdoor PietjePuk190 » 23 Aug 2017, 07:33

Oh okee, misschien ben ik dan wel gewoon degene die op de verkeerde plek beland is, dat kan natuurlijk ook :)
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Koevoets numismatics » 23 Aug 2017, 07:58

Natuurlijk worden papiergeldverzamelaars serieus genomen, er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat niet zo is.

Jeroen leest gewoon zijn PB's niet. Ik heb zelf er ook al eentje twee weken geleden gestuurd en die is nog niet gelezen.
Koevoets numismatics
Donateur
Donateur

eBay: http://

Berichtdoor Ilosab » 23 Aug 2017, 09:09

Tja, 6 juli voor het laatst op het forum. Ik kan me voorstellen dat het voor velen behoorlijk irritant begint te worden, niet alleen voor de papiergeldverzamelaars.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Berichtdoor janssenfrank » 23 Aug 2017, 15:37

Ik heb geen idee wat anderen vinden, maar ik neem papiergeldverzamelaars zeker serieus. Misschien is het niet direct mijn verzamelgebied, maar ik vind het wel leuk om verhalen te lezen en om biljetten te zien. En los van deze mening: dit forum heeft als subtitel "Hét forum voor de munten- en bankbiljettenverzamelaar", dus papiergeldverzamelaars horen er zeker bij. Zeker zulke actieve leden als PietjePuk.

Over PietjePuk gesproken: ik kan me zijn frustratie heel goed voorstellen. Een mens wil graag een beetje eer van zijn goede bedoelingen. Dat aanpassen van de rang is een kleine moeite en had allang gebeurd moeten zijn. En volgens mij wacht Hansafloep nog steeds op naamsverandering. Prima dat alleen een beheerder dit kan aanpassen, maar kom dan wel regelmatig langs op het forum, of benoem een tweede beheerder.

De laatste tijd loopt het best lekker op het forum (geen ruzies, geen problemen, toestanden), maar dat kan zomaar omslaan. En dan hebben we behalve een beheerder ook voldoende moderatoren nodig met de juiste bevoegdheden. Dit forum is zo rijk aan info en actieve leden, het zou echt zonde zijn als dat dadelijk zou verdwijnen doordat mensen gaan weglopen en de boel doodbloedt.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor PietjePuk190 » 29 Aug 2017, 21:02

Okee, ik moet zeggen, ik heb zelf ook geen enkele reden om aan te nemen dat papiergeldverzamelaars niet serieus genomen zouden worden. Helemaal toppiejoppie zegt Inge :thumb up:

Maar het echte probleem is en blijft de chronische non-existentie van Jeroen. Recentelijk is ook al gebleken dat er geen plaatjes meer geüpload kunnen worden, omdat de server vol zit. Dat is toch echt iets waar alleen Jeroen iets aan kan doen. Zo zullen er in de toekomst steeds meer dingen omvallen simpelweg door falen van Jeroen. Door falen te doen wat je als webmaster hoort te doen, namelijk je website beheren, en secundair door falen een opvolger / waarnemer / whatever aan te wijzen die het wel kan en wil doen.

Dat is nu echt wel een probleem aan het worden. En hoe foutloos het PB-systeem ook werkt, daar ligt het niet aan. Het ligt aan Jeroen. Jeroen moet dingen gaan doen. Snel.
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor janssenfrank » 29 Aug 2017, 21:14

Je hebt gelijk, PietjePuk. Maar wat kunnen we eraan doen? We moeten het maar zonder hem zien te redden. En dat lukt vrij aardig, dacht ik zo. Zoals ik al zei: er zijn gelukkig weinig problemen de laatste tijd. In de zomer is er altijd wat minder activiteit op het forum, maar er zijn altijd vaste stamgasten zoals jij en ik en nog een heel aantal mensen meer die zich regelmatig laten zien.

Ik hoop dat met Jeroen alles goed gaat en dat hij zich snel weer hier meld. Tot die tijd moeten we er maar het beste van maken. Dat we geen foto's meer kunnen uploaden is lastig, maar we kunnen ze altijd nog extern posten en dan de url plaatsen. Dat is een lapmiddel, maar altijd beter dan niks.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor surbe » 29 Aug 2017, 21:53

Als er concreet iemand is die eea wil overnemen, hoeft het toch niet zo moeilijk te zijn? Er zal vast iemand zijn die Jeroen persoonlijk kent en/of zijn telefoonnummer heeft?
Verzamelaar van bankbiljetten.
Gebruikers-avatar
surbe
Volledig lid
Volledig lid

eBay:

Berichtdoor Koevoets numismatics » 29 Aug 2017, 22:52

Ik heb Jeroen een voorstel gedaan om de site over te nemen, maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Koevoets numismatics
Donateur
Donateur

Berichtdoor Ilosab » 01 Sep 2017, 12:55

Misschien contact opnemen met ATOX, hij deed ook het nodige aan de site.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Berichtdoor maarten89 » 01 Sep 2017, 13:04

Koevoets numismatics schreef:Ik heb Jeroen een voorstel gedaan om de site over te nemen, maar ook daar wordt niet op gereageerd.

ik zal jeroen wel vragen. Helaas heb dit weekend erg druk, verjaardag ,trouwerij... Maar zal volgende week met hem erover hebben over hoe nu verder met het forum.
Verzameld: 1 en 2 stuiverstukken + duiten.

http://picasaweb.google.nl/103538629734 ... Gelderland
Gebruikers-avatar
maarten89
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://www.marktplaats.nl/verkopers/8429785.html

Berichtdoor bernard3 » 01 Sep 2017, 15:41

maarten89 schreef:
Koevoets numismatics schreef:Ik heb Jeroen een voorstel gedaan om de site over te nemen, maar ook daar wordt niet op gereageerd.

ik zal jeroen wel vragen. Helaas heb dit weekend erg druk, verjaardag ,trouwerij... Maar zal volgende week met hem erover hebben over hoe nu verder met het forum.

Dank alvast, Maarten. Ik ken het aanbod natuurlijk niet, maar ik denk dat een opvolging van Jeroen in de vorm van Jan Koevoets een goede zaak is. Het forum heeft lang zonder beheerder kunnen draaien, maar nu begint het toch te kraken.

Bernard
Gebruikers-avatar
bernard3
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor CorioCoins » 02 Sep 2017, 13:10

Jeroen (of Atox) heeft zojuist als het goed is de serverruimte opgelost. Ik heb Jeroen hierover gebeld een half uurtje geleden.
Tevens heb ik de donatie en naamsverandering aangehaald.

Betreffende de overhandiging van het forum:
Het blijft natuurlijk lastig als de prioriteiten in je leven veranderen en om dan iets wat je hebt opgebouwd direct te verkopen omdat je 1 jaar minder animo toont is natuurlijk GEEN makkelijke keuze. Je hebt ziel en zaligheid 8 jaar lang met bloed zweet en tranen erin gestopt. 8 jaar lang dus ook netjes onderhouden.
En ik begrijp zeker dat niet iedereen content is geweest met de gang van zaken de laatste tijd maar denk ook aan hetgeen dat is opgebouwd.
Het in diskrediet brengen van de grondlegger is natuurlijk ook niet de juiste keuze als we willen dat het forum blijft voortbestaan, dit zal nieuwe mensen afschrikken het forum te gebruiken!
Kortom als ik voor Jeroen mag praten :
Hij gaat erover nadenken om het forum over te dragen, maar uiteraard moet de doelstelling in de lijn liggen die in het verleden voor ogen is gehouden.
Het voorstel om het forum over te nemen heb ik overigens een half jaar geleden al geopperd (maar ik heb geen concreet bod gedaan), maar toen wilde hij het nog niet van de hand doen.
Mochten meer mensen geïnteresseerd zijn behalve Jan Koevoets dan kunnen die zich wellicht ook melden.

mvg,

Bert
Gebruikers-avatar
CorioCoins
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor Ilosab » 02 Sep 2017, 14:50

Ik had al ATOX aangekaart en hij heeft inderdaad snel e.e.a. opgelost.
Ik kan me wel voorstellen dat Jeroen het moeilijk vindt om het forum over te dragen. Van mij hoeft dat niet eens als er maar goede afspraken worden gemaakt met moderatoren, met Atox en met nieuw te benoemen webbeheerders. Het maakt mij geen moer uit wie er verantwoordelijk is als de werkzaamheden/problemen maar opgelost worden.

CorioCoins schreef:Jeroen (of Atox) heeft zojuist als het goed is de serverruimte opgelost. Ik heb Jeroen hierover gebeld een half uurtje geleden.
Tevens heb ik de donatie en naamsverandering aangehaald.
Betreffende de overhandiging van het forum:
Het blijft natuurlijk lastig als de prioriteiten in je leven veranderen en om dan iets wat je hebt opgebouwd direct te verkopen omdat je 1 jaar minder animo toont is natuurlijk GEEN makkelijke keuze. Je hebt ziel en zaligheid 8 jaar lang met bloed zweet en tranen erin gestopt. 8 jaar lang dus ook netjes onderhouden. mvg, Bert
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Volgende

Terug naar Het Praathuis