Hulp bij verkopen auto

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.

Hulp bij verkopen auto

Berichtdoor CorioCoins » 17 Aug 2017, 18:47

Ik kan aardig muntjes verkopen maar op de een of andere manier wilt deze auto niet van eigenaar wisselen:

Renault Clio 1.2 RL 1994 Rood

Wegens het willen beëindigen van mijn lidmaatschap bij de belastingdienst zoek ik een nieuw baasje voor mijn sportieve uitvoering van een Renault Clio uit 1994 met bijna 230.000 km op de teller.
Sportief, sportief, tja je moet aardig behendig zijn om hem in zijn drie te krijgen.
Verder is hij eerst van mijn neefje geweest en die houdt van lekker crossen, helaas zag hij dan ook wel eens een paaltje over het hoofd.
De zijkant heeft dus hier en daar wat deukjes maar ten opzichte van de binnenkant is dat best nog prima.
Er zit een kanteldakraampje in de auto dat NIET lekt en makkelijk opengaat mits de vogelpoep is verwijderd natuurlijk.

Om binnen te komen dient de sleutel een beetje met beleid gerammeld en gedraaid te worden,
door ouderdom zijn de tandjes ervan een beetje gevlakt, Dit probleem is niet verholpen na het maken van een nieuwe.
Eenmaal binnen is de bekleding uitgevoerd met hier en daar wat gaatjes, hetzij door roken of door gewoon ouderdom.
De bevestiging van de veiligheidsgordel wordt geleverd met iets minder plastiek dan normaal,
maar zeker nog functioneel en dat is ook wel nodig...
Bij het behalen van snelheden van meer dan 130 km per uur gaat de auto trillen (onder andere door een met ijzerdraad vastgemaakte uitlaat).
Snelheden boven de 130 is derhalve ook niet aan te raden en ik sta niet in voor de gevolgen.
Topsnelheid op de toerenteller was ongeveer 161 km per uur (berg af en wind in de rug).

Autoradio is aanwezig maar werkt voor geen meter, asbak is provisorisch ingebouwd,
omdat we de authentieke bekleding na 23 jaar niet als nieuw konden laten ruiken.
Een paar geurboompjes van de A.C. tíon verdoezelen de muffe geur van Mc Donalds, seks, sigaretten etc.
Tevens kunt u voor frisse lucht gebruik maken van ARKO (Alle Ramen Kunnen Open en niet te verwarren met AIRCO).

Op de sloop werd ik helaas uitgelachen wegens ouderdom van de wagen, dus indien er iets kapot zou gaan (en dat zal zeker gebeuren),
dienen de meeste onderdelen wel bij een dealer of groothandel besteld te moeten worden!
Dit hoeft voorlopig niet vervangen te worden omdat het mij het afgelopen jaar 400 euro heeft gekost :
Wiellagers linksachter, ruitenwissers, accu, startmotor, verdelerkap, bougies en gaskabel.
Er wordt wel een geïmproviseerde extra gaskabel (gemaakt van een scooterremkabel) gratis meegeleverd.

De auto heeft een APK-voorkeuring gehad op donderdag 17 augustus (verloopt op 29 augustus 2017) en is AFGEKEURD op kleinere punten :
De remblokken voren en de ashoes linksvoor kostenplaatje is dan rond 140 euro maar dan kan die ook weer een jaar op de weg ;-)

"PRIMA" auto voor onderdelen en ondanks alle gebreken heeft hij mij nog NOOIT in de steek gelaten en persoonlijk heb ik er 18.000 km mee gereden het afgelopen jaar.
Overigens is dit beestje een internationale bekendheid door alle snelheidsbekeuringen (jaja... het is mogelijk) in Nederland, België en Duitsland (die natuurlijk wel betaald zijn)
Foto's zijn eigenlijk overbodig omdat die de wagen er niet beter op maken.

OPMERKINGEN DIE NOG SLECHTER ZIJN DAN DEZE ADVERTENTIE WORDEN GENEGEERD!
Bijlagen
20916857_1146769645467867_1888579868_n.jpg
Gebruikers-avatar
CorioCoins
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Re: Hulp bij verkopen auto

Berichtdoor janssenfrank » 17 Aug 2017, 19:17

Topsnelheid van 161 km/h op de toerenteller? In z'n drie? Met alle ramen op? En het kanteldak ook? En de radio aan? Terwijl je seks had met een rokende sigaret en een BigMac?

Tja, dan snap ik wel dat die uitlaat er los onder hangt...
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Berichtdoor PietjePuk190 » 17 Aug 2017, 19:21

Advertentie zonder vraagprijs niet ontvankelijk. ADMINISTRATOR!!! PUNISH HIM!

Oh wacht :lollig:
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor CorioCoins » 17 Aug 2017, 19:29

janssenfrank schreef:Topsnelheid van 161 km/h op de toerenteller? In z'n drie? Met alle ramen op? En het kanteldak ook? En de radio aan? Terwijl je seks had met een rokende sigaret en een BigMac?

Tja, dan snap ik wel dat die uitlaat er los onder hangt...

Ik lig dubbel :lollig:
Gebruikers-avatar
CorioCoins
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor sjors-sjors » 17 Aug 2017, 20:05

Opraggen in een weiland, bier drinken en de volgende dag naar de sloop brengen...
Hollandse Scheepjesschellingen (26/57)
Gebruikers-avatar
sjors-sjors
Lid
Lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor LUC » 17 Aug 2017, 20:06

Mooie aanwinst zo te lezen aan je gedetailleerde beschrijving, waar zit het addertje dan Bert ?
Is het misschien de kleur van de auto waarop mogelijke kopers op afknappen. :lach:
Groeten Luc. :)
Gebruikers-avatar
LUC
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Liberia Liberia 

Berichtdoor PietjePuk190 » 17 Aug 2017, 20:25

IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor janssenfrank » 17 Aug 2017, 20:38

Zet hem in een schuur. Over 50 jaar is -ie geld waard. En dan ruik je die BigMac ook niet meer zo.

Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor CorioCoins » 18 Aug 2017, 00:35

PietjePuk190 schreef:Advertentie zonder vraagprijs niet ontvankelijk. ADMINISTRATOR!!! PUNISH HIM!

Oh wacht :lollig:

je hebt helemaal gelijk 240 euro inclusief btw en glimlach van mij ;-)

LUC schreef:Mooie aanwinst zo te lezen aan je gedetailleerde beschrijving, waar zit het addertje dan Bert ?
Is het misschien de kleur van de auto waarop mogelijke kopers op afknappen. :lach:
Groeten Luc. :)

ja ik had ook een roze moeten kopen je hebt gelijk ;-)

sjors-sjors schreef:Opraggen in een weiland, bier drinken en de volgende dag naar de sloop brengen...

bier drinken... check
sloop brengen... check (met aangrenzende zekerheid)
opraggen in een weiland... tja dat wordt lastig ik woon in Heerlen ;-)

PietjePuk190 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=AnJUMZGj338&t=1s

gaat hem niet worden ik heb hoogtevrees, en bang gewoon bang dat de auto het begeeft ;-)
Gebruikers-avatar
CorioCoins
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor janssenfrank » 18 Aug 2017, 03:42

PietjePuk190 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=AnJUMZGj338&t=1s
CorioCoins schreef:gaat hem niet worden ik heb hoogtevrees, en bang gewoon bang dat de auto het begeeft ;-)
Ik denk dat die kabels waar die auto aanhangt het eerder zullen begeven :problem:

Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Terug naar Het Praathuis