Naamsverandering

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Volgers: Ilosab, De Muntkraam, numisfreund, maarten89

Re: Naamsverandering

Berichtdoor LUC » 07 Aug 2017, 07:38

hansafloep schreef:Die naamsverandering gaat wel erg traag...zijn inmiddels 1 maand verder zonder enig resultaat....

LUC schreef:Ik denk dat dat spijtig genoeg een probleem is in dit mooi forum.
Als ik mij niet vergis moest onze lid "PIetjepuk190" allang al het donateurschap moeten hebben
PietjePuk190 schreef:Klopt ja, sinds een aprilletje of 12 al.

Het blijft vervelend maar er is weinig aan te doen vrees ik. :(
Groeten Luc.
Gebruikers-avatar
LUC
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Liberia Liberia 
eBay: http://

Berichtdoor PietjePuk190 » 07 Aug 2017, 09:27

Ach ja, ik ben allang gestopt met me erover op te winden :) De wereld draait ook wel door zonder mijn donateurschap.
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Willem » 11 Aug 2017, 16:24

Ik weet niet waar de beheerders uithangen maar vind de gang van zaken niet meer normaal. Heb Jeroen laatst ook gevraagd iets aan te passen na een vraag van Jan W, beloofd ernaar te kijken maar er word niets aan gedaan, heb het maar opgegeven.

Willem
Gebruikers-avatar
Willem
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Ilosab » 11 Aug 2017, 18:55

Te gek voor woorden, als men er geen zin meer in hebt draag het dan over.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Berichtdoor PietjePuk190 » 11 Aug 2017, 20:39

Ilosab schreef:Te gek voor woorden, als men er geen zin meer in hebt draag het dan over.

PietjePuk190 schreef:
Munthunter schreef:Met de PB functie van dit forum is overigens niets mis dus had men mij daar op kunnen berichten.

Ja, dat had men kunnen doen. Of het wat uitgemaakt had zullen we nooit weten. Direct hierna heb ik je gePBd en dat bericht staat inmiddels ook alweer 10 dagen in de outbox. Dus, je leest het niet eens, je steekt eenmalig je neus boven water en bent dan weer weken weg.

Als je er geen tijd voor of zin in hebt, prima, maar laat het dan over aan mensen die wel in de gelegenheid zijn om de boel aan de gang te houden. Zo verpietert de boel alleen maar, en dat is doodjammer en bovendien nergens voor nodig.

Ja, mijn idee. Maar goed, het zal mij de dag wel duren ook :)
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor LUC » 11 Aug 2017, 21:01

Niet goed bezig zeker ???
Als de beheerder(s) het bijltje erbij neerlegt is dat vroeg of laat nefast voor dit forum. :thuink:
Groeten Luc.
Gebruikers-avatar
LUC
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Liberia Liberia 

Berichtdoor PietjePuk190 » 11 Aug 2017, 21:04

LUC schreef:Niet goed bezig zeker ???
Als de beheerder(s) het bijltje erbij neerlegt is dat vroeg of laat nefast voor dit forum. :thuink:
Groeten Luc.

Welnee. Effectief is dat al het geval. Als hij de iure het bijltje erbij neerlegt, maakt dat juist de weg vrij voor mensen die er wel wat van kunnen maken :idea:
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor PietjePuk190 » 11 Aug 2017, 23:12

Dikke kans dat die Jeroen pas half oktober weer eens zijn neus aan het venster steekt. Voor die tijd kunnen we best wel een alternatieve commandostructuur opgetuigd hebben.
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Willem » 11 Aug 2017, 23:43

De klad zit er al veel langer in, al vanaf geloof ik 2012 met het wegsturen (verbannen) van bepaalde leden, sindsdien gaat het bergaf.

Willem
Gebruikers-avatar
Willem
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor PietjePuk190 » 11 Aug 2017, 23:46

Kan zijn, maar het is nooit te laat om ten goede te keren en alsnog te doen wat dit forum nodig heeft. Toch?
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Willem » 11 Aug 2017, 23:57

Dat er wat moet gebeuren dat staat vast, zou zonde zijn als het forum op deze manier ten onder dreigt te gaan. Maar probleem is, er zijn 2 beheerders en beide reageren nergens op en dat heeft niet met vakantie tijd te maken want dit speelt al veel langer, de interesse van de beheerder (s) is verschoven naar misschien andere hobby.

Willem
Gebruikers-avatar
Willem
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor PietjePuk190 » 11 Aug 2017, 23:59

Ontheffen van taken en overnemen dan. Zal voor hun ook eerder een opluchting zijn. Hen hun hen. Ik denk hen. Het is laat :)
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor spatbord » 12 Aug 2017, 07:45

Willem schreef: de interesse van de beheerder (s) is verschoven naar misschien andere hobby.

Denk eerder dat het te maken heeft met klein grut. Volgens mij heeft Jeroen er een stuk of drie thuis rondlopen, en uit eigen ervaring weet ik dat er daardoor heel wat minder tijd voor hobbies overblijft... Zeker als je er dan ook nog eens een drukke baan bij hebt.

PietjePuk190 schreef:Ontheffen van taken en overnemen dan.

Aangezien het domein en alles van hem is, gaat dat niet zo makkelijk. :) Het staat je natuurlijk altijd vrij om zelf een nieuw forum op te zetten.
spatbord
Donateur
Donateur

Berichtdoor PietjePuk190 » 12 Aug 2017, 09:52

spatbord schreef:Aangezien het domein en alles van hem is, gaat dat niet zo makkelijk. :) Het staat je natuurlijk altijd vrij om zelf een nieuw forum op te zetten.

Ja da's wel jammer inderdaad. Ik heb zelf geen plannen om een nieuw forum op te zetten hoor, daarvoor heb ik gewoon te weinig kennis van zaken. Zowel van het runnen van een forum als van numismatieke zaken. Lekker makkelijk, schreeuwen vanaf de wal ;) Beste stuurlui en zo greeny

Een nieuw forum is ook helemaal niet nodig, dit is op zich een prima plek. Er moet alleen wel ff wat meer tijd in gestoken worden door iemand. Dat is eigenlijk het enige. Verder heb ik het hier uitstekend naar mijn zin hoor :)
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Berichtdoor Ilosab » 12 Aug 2017, 13:19

Er zijn veel leden verbannen, vooral die kennis van zaken hadden op bepaalde gebieden. En als veel kennis verloren gaat wordt zo'n forum ook oninteressant.
Onlangs had Jeroen zich gemeld op het forum en zou hij wat vaker aanwezig zijn, niet dus. Ik ben er bang voor dat het met dit forum dezelfde kant op gaat als met het forum wat in België was jaren geleden. Dat was ook een leuk forum maar werd verkocht aan de Verzamelaarsmarkt dus dat ging ter ziele.

Grivnagozer moderator - laatste keer op forum op 1 juli.
Munthunter webmaster - laatste keer op forum op 6 juli.
Rinuske moderator - laatste keer op forum op 16 november 2014.
Koiboyke moderator - laatste keer op forum op 29 juni.
Robin moderator - laatste keer op forum op 17 mei.
Atox moderator/webmaster - laatste keer op forum op n.n.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

VorigeVolgende

Terug naar Het Praathuis