Postpakket Mooie Muntjes verloren

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Volgers: koenmunten, Ilosab

Re: Postpakket Mooie Muntjes verloren

Berichtdoor CorioCoins » 28 Apr 2017, 19:31

welk lampje zou moeten gaan branden er is helaas niet veel andere keus.

5 pakketten de afgelopen maanden degelijk verpakt en neutraal raken gewoon kwijt dat ligt niet aan ons ;-)
Gebruikers-avatar
CorioCoins
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor Ilosab » 28 Apr 2017, 19:36

Ik moet zeggen dat ik dan een spekkoper ben hier in Hongarije want vanaf het moment dat ik hier woon en het e.e.a. in NL en Europa heb gekocht is er niets kwijt geraakt.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 
eBay: http://

Berichtdoor Willem » 28 Apr 2017, 19:41

Als je zoveel kwijtraakt moet er toch wel een lampje gaan branden, daar klopt gewoon iets niet. Er zijn genoeg andere aanbieders voor versturen, gebruik zelf vaak GLS EUR 6,25 verzendkosten en verzekerd tot EUR 500,00

Willem
Gebruikers-avatar
Willem
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Berichtdoor CorioCoins » 28 Apr 2017, 20:03

Willem schreef:Als je zoveel kwijtraakt moet er toch wel een lampje gaan branden, daar klopt gewoon iets niet.

Beetje relatief is dat 0,5% op zich niet heel veel is ik denk dat ik zelf meer fouten in mijn dagelijkse leven maak ;-)

Het grappige is dat het meeste kwijtraakt of niet vergoed wordt als het met de zakelijke service van Postnl wordt verzonden.
De concurrenten zijn helaas stukken duurder en we hebben er over nagedacht om te switchen, doch dat houdt in dat kopers ook 20% verzendkosten meer moeten gaan betalen.
Als grootaanbieder krijg je wel kwantumkorting bij postnl en een gegeven is dat het kwijtgeraakte niet opweegt tegen de besparingen ;-)

Dus ik heb recht om te klagen over de gang van zaken maar ben wel gebonden aan ze.
Overigens vragen steeds meer klanten om Kiala dat is goedkoop maar onverzekerd en er is tot op heden nog niets fout gegaan.
Gebruikers-avatar
CorioCoins
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor keeser » 14 Mei 2017, 21:07

CorioCoins schreef:Als grootaanbieder krijg je wel kwantumkorting bij postnl en een gegeven is dat het kwijtgeraakte niet opweegt tegen de besparingen ;-)

Dus ik heb recht om te klagen over de gang van zaken maar ben wel gebonden aan ze.
Overigens vragen steeds meer klanten om Kiala dat is goedkoop maar onverzekerd en er is tot op heden nog niets fout gegaan.

Heb je op dit moment een zakelijk contract bij PostNL? Misschien dat je al van deze aanbieder hebt gehoord, en type ik dit voor Jan met de korte achternaam :lach:. Maar ik maak sinds enkele maanden (na de start van m'n bedrijf) gebruik van MyParcel, en wat een verademing. Het is een onderdeel van PostNL maar je zit niet vast aan een contract, je hebt (vaak) goedkopere tarieven (ook internationaal) dan PostNL zelf. Daarnaast krijg je bij grotere aantallen nog interessante prijzen d.m.v. staffelkortingen. Wel dien je een domeinnaam te hebben dacht ik, maar die zijn redelijk goedkoop aan te maken.

MyParcel is eigenlijk bedoeld voor webshops maar werken ook met kleine ondernemers. Je hebt wel een BTW nummer nodig en krijgt dan één maal per maand een factuur. Bij eventueel verlies (wat mij nog niet is gebeurd, even afkloppen) wordt de inkoopwaarde van de producten vergoed (mits je hier de facturen/prijzen kunt aantonen). Labels kun je thuis aanmaken, printen en al op het pakket plakken. Je geeft ze af bij een PostNL punt, ze scannen het pakket en klaar is Kees. En nee, ik maak geen reclame voor MyParcel maar ik ben zeer tevreden over hun service :thumb up:. Mocht je nog meer willen weten, hoor ik het wel van je via PM. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Vriendelijke groet, Kees
Laatst gewijzigd door keeser op 15 Mei 2017, 15:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
keeser
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor CorioCoins » 15 Mei 2017, 13:51

Hey Keeser,

Geloof het of niet maar wij waren dus idd ook al in contact met Myparcel. Helaas vallen hun voorwaarden wel onder die van POST.NL.
BTW nummer en domeinnaam waren sowieso ook al nodig voor POST.NL ;-)
Voorlopig gebruiken we de zakelijke service van POST.NL niet, maar verzenden we gewoon als particulier. (Momenteel goedkopere postzegels door een mede forumlid)
Die besparing is ongeveer evenveel als met zakelijke service en... particuliere kwijtgeraakte pakketten worden sneller vergoed op de een of andere manier.
Althans in het verleden zijn alle pakketten die niet bedrijfsmatig verzonden zijn en problemen mee waren direct vergoed.

Dank voor het delen van de ervaringen met MyParcel.

mvg,

Bert
Gebruikers-avatar
CorioCoins
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Vorige

Terug naar Het Praathuis