MA Shops

Hier kun je met elkaar praten over zaken die niet per se iets te maken hoeven te hebben met munten en of bankbiljetten.
Arjena3
Globale moderator
Globale moderator

Re: MA Shops

Bericht door Arjena3 » 16 jun 2015, 10:58

Zou marktplaats eieren voor hun geld hebben gekozen ? of realiseerde MA-Shops zich dat op deze manier adverteren alleen maar zou leiden tot minder verkopen ?....

De advertenties van ma-shop zijn niet meer op marktplaats :lach: tenminste niet in de bankbiljetten rubriek.

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 16 jun 2015, 11:12

Hoi,

Er staan nog altijd zo'n 65000 advertenties van MA-Shops op MP, waarvan een kleine 100 advertenties met biljetten.

Vriendelijke groeten,

Mark

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 16 jun 2015, 12:37

En zoals het een knurftig bedrijf betaamt hebben ze advertenties van munten bij het papiergeld Europa geplaatst. Tja, als je medewerkers hebt met het IQ van een golfplaat dan schiet het niet op.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Arjena3
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Arjena3 » 16 jun 2015, 13:22

Apart, ik zie ze helemaal niet meer, lekker rustig voor mij :lach:

Jan Gerrits
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Jan Gerrits » 17 jun 2015, 22:02

Ma-Shops is absoluut niet in eigendom van de familie de Ruiter uit Klaaswaal.
Het is een compleet onafhankelijk portal van webshops voor munthandelaren uit allerlei landen waar ook de Ruiter een webshop huurt. Ma-Shops is gevestigd in Duitsland in Bocholt. Ik koop er al jaren met veel plezier munten van handelaren uit de heel Europa en soms daarbuiten en ben erg tevreden. Er is nog nooit iets fout gegaan, Als ik dan terug kijk naar bijvoorbeeld een Ebay hoeveel rommel mij daar in het verleden achteraf is aangesmeerd. Vaak dat de kwaliteit niet overeen kwam met wat vermeld werd. Dat probleem heb ik sinds dat ik vanaf 2006 op Ma-Shop veel van mijn munten koop nooit meer gehad. Alle handelaren daar zijn goed gescreend en worden volgens mij best streng in de gaten gehouden. Ik was wel verbaasd dat ik het in een keer tegenkwam op MP maar het is erg fijn dat je meteen naar de munt in de juiste Ma-Shops winkel geleid word :D Maar de familie de Ruiter heeft er inderdaad ook veel op staan, daar zullen ze dan ook wel flink voor betalen.

Jan Gerrits

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 29 jan 2016, 15:39

Nou, geen advertentie van MA Shops meer te vinden op MP. Zouden ze toch ingezien hebben dat ze, qua papiergeld, toch wel erg aan de dure kant waren? In ieder geval weer lekker overzichtelijk zo.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 24 mar 2016, 13:16

Te vroeg gejuicht want die eikels zijn weer terug. Nu plaatsen ze advertenties van munten bij de papiergeld rubrieken van Europa en Azië, je wordt er gek van.

Alfred

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 26 mar 2016, 01:00

Hoi,

Klopt het dat je op Marktplaats negatieve zoeksleutels kunt gebruiken? Bijvoorbeeld, ik zoek naar

Code: Selecteer alles

gouden tientje -ma-shops
en alle advertenties van MA-Shops verdwijnen uit de zoekresultaten.

Mark

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab » 27 mar 2016, 13:35

Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat het behoorlijk irritant is wat ze doen en klagen bij MP helpt niet want ze doen er niets aan.

Alfred

Terug naar “Het Praathuis”