Postvak uit

Heb je ideeën, tips, of mis je een catagorie of onderwerp, misschien zie je een foutje... Plaats je berichten hier!
Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Postvak uit

Bericht door Palmbird » 31 mar 2014, 12:51

Klein probleempje maar ik wil zeker zijn.
Ik weet dat ik een paar keer mijn postvak uit te vroeg heb geleegd en wist niet dat diegene die het bericht moest krijgen het niet kon ophalen uit zijn postvak dan(dom van mij).
Nu heb ik opnieuw een pb aan Stephan O gestuurd en mijn postvak uit niet geleegd.Als ik kijk op postvak uit zie ik toch dat er niets in zit.Is dit normaal?Het lijkt voor mij onmogelijk om te weten of mijn bericht nu wel toegekomen is.Aan stephan alvast:ik stuur op.(sorry als mijn posting beetje raar in elkaar zit maar ik ben invalide). :dizzie: Dank.
West -Vlaamse verzamelaar van euromunten en ook wel wat wereldmunten.Groeten Eddy.

spatbord
Donateur
Donateur

Re: Postvak uit

Bericht door spatbord » 31 mar 2014, 13:43

Volgens mij staan in het Postvak UIT alleen de ongelezen berichten. Als er niets in staat, dan heeft de ontvanger het bericht gelezen.

Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Palmbird » 31 mar 2014, 15:47

spatbord schreef:Volgens mij staan in het Postvak UIT alleen de ongelezen berichten. Als er niets in staat, dan heeft de ontvanger het bericht gelezen.
Ok,bedankt.
West -Vlaamse verzamelaar van euromunten en ook wel wat wereldmunten.Groeten Eddy.

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 03 apr 2014, 16:55

In 2009 (dat is al weer even geleden) heb ik de volgende uitgelegd. Mooi dat dit nog eens aan de orde komt. ;)

Mijn berichten komen in Postvak Uit terecht

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Palmbird » 03 apr 2014, 18:14

Bedankt alvast.

Terug naar “Ideeënbus en hulp”