IBNS - Papiergeldbeurs en ledenvergadering op 7 juni a.s

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

Arjena3
Globale moderator
Globale moderator

IBNS - Papiergeldbeurs en ledenvergadering op 7 juni a.s

Bericht door Arjena3 » 29 mei 2014, 10:45

Zie onderstaande uitnodiging. De beurs is ook toegankelijk voor niet leden. de ledenvergadering is alleen voor leden van het IBNS.

Op 7 juni 2014 wordt het verzamelseizoen (tijdelijk) afgesloten met een gezellige papiergeldbeurs, georganiseerd door uw vereniging.
Deze beurs vindt plaats in Amrath Hotel Lapershoek, Utrechtseweg 16, 1213 TS Hilversum. De beurs begint om 10.00 uur en eindigt om 16.00 uur.

De volgende handelaren/verzamelaars hebben al aangegeven aanwezig te zullen zijn:
Ypke Huisman, Loes van Borkulo, Clara Schuurman, Crown Currency (Oleg Banachek), Henk en Hendrik van Lier,
Worldbanknotes (Ed van den Brul),The Squirrel (Ton Melis), Jan Euving, Munthandel Oost-Brabant, MPO,
Hans van Weeren, Jan Timmers, Jos Eijsermans

Zie de indeling op de plattegrond.

Het hotel ligt op enkele autominuten van de A27 (afslag Hilversum) en op 5 minuten lopen van NS-station Hilversum Sportpark.
Het hotel heeft een grote gratis parkeerplaats en de catering is uitstekend!
Tijdens de beurs wordt er een verloting georganiseerd, uw entreebewijs is uw lotnummer.

Agenda Algemene Ledenvergadering Juni 2014

1. Opening
2. Voorstel vergadervoorzitter
3. Ingekomen stukken
4. Verslag Penningmeester
4a. Verslag Kascontrolecommissie
4b. Verkiezing nieuw lid Kascontrolecommissie
5. Vacatures bestuur
5a. Voorzitter
5b. Overige 3 vacatures
6. Verslag Beurscommissie
7. Rondvraag
8. Sluiting

Kandidaten voor nieuw Bestuur IBNS

Het bestuur van de IBNS bestond de afgelopen tijd uit 3 mensen (Cees Hootsen, Patrick Smeekens en Patrick Plomp). Te weinig naar de mening van de bestuursleden die dan ook met regelmaat een oproep deden aan de overige verenigingsleden om zich kandidaat te stellen. Na het aftreden van Cees Hootsen (als penningmeester afgelopen januari) en het aangekondigde van Patrick Plomp (als voorzitter per 7 juni aanstaande) leek het erop dat de vereniging een bestuur zou overhouden met slechts één bestuurslid.

Gelukkig hebben zich op dit moment 4 mensen als nieuwe kandidaten aangemeld.
Het zijn Arjen Dragt, Bert Koffeman, Oleg Banachek en Henk van Lier. Samen met Patrick Smeekens stellen zij zich als groep kandidaat voor het bestuur van de IBNS.

Hierbij is Arjen Dragt de beoogd nieuwe voorzitter.
De groep wil een frisse wind door de vereniging laten waaien waarbij het verleden een afgesloten hoofdstuk moet worden. Er werd de laatste jaren meer over het verleden dan over de toekomst van de vereniging gepraat is de mening van de kandidaten en onder dat verleden moet een streep gezet worden om verder te kunnen.
Indeling beurs 7 juni.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: IBNS - Papiergeldbeurs en ledenvergadering op 7 juni a.s

Bericht door Ilosab » 29 mei 2014, 14:08

Ik ben benieuwd wat en wie er gekozen worden en of de toekomstplannen gerealiseerd kunnen worden. Vanwege familiaire beslommeringen kan ik echter niet aanwezig zijn. Ik had zowiezo al genoeg uitgegeven aan papiergeld dus ik kon mezelf niet lekker maken aan het papiergeld.

Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171

Oosaenden
Donateur
Donateur

Bericht door Oosaenden » 29 mei 2014, 21:54

Zoals gezegd kan ik er niet zijn, wat ik jammer vind, want het was een mooie gelegenheid geweest om jullie te ontmoeten.
Ik hoop dat er met een nieuwe voorzitter en beoogd bestuur een mooi nieuw verzamelseizoen kan beginnen, en tevens dat ik persoonlijk nog iets mag vernemen over mijn lidmaatschap.....
Nederlands & Overzees Papiergeld, Wissels, V.O.C. Nederlandse Coincards.
Lid IBNS Nederland.

leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn » 29 mei 2014, 22:53

en ik ben in december weer aanwezig,heel veel succes aan het nieuwe bestuur :thumb up:
en ik ben erg blij met deze nieuwe start :klap:
leon voorn
collector of world coins and banknotes,philippine
see you at filanumus houten 2019 wave:

Terug naar “Beurzen Nederland”