Verzamelbeurs Groningen

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

WBE
Volledig lid
Volledig lid

Verzamelbeurs Groningen

Bericht door WBE » 05 apr 2013, 00:23

Met grote interesse (en soms verbazing) heb ik de vele reacties gelezen op de verhuizing van de Muntmanifestatie van Assen naar Houten. Goed om te lezen dat de Muntmanifestatie in ieder geval leeft. Op de reactie "dat er geen grote beurzen meer in het Noorden zijn" wil ik wel reageren middels onderstaande aankondiging.

Op zaterdag 20 april organiseren wij in sporthal Hoogkerk de twee na grootste (na Jaarbeurs en Homeboxx) algemene verzamelbeurs van Nederland. Aan dit evenement nemen zo'n 80 standhouders deel waarvan een 20-tal standhouders met munten, bankbiljetten en penningen. Waaronder twee uit Duitsland. Gezien ook de groeiende belangstelling voor deze beurs (al meer bezoekers dan de Muntmanifestatie Assen) is dit de enige die wij twee maal per jaar organiseren.
Sporthal Hoogkerk is eenvoudig te bereiken met de auto (nabij A7) en heeft een rechtstreekse busverbinding met Groningen CS. Zaal open 09.30 -16.00 uur. Deze beurs is een echte aanrader voor de Noordelijke verzamelaars maar uiteraard is men ook vanuit andere regio's van harte welkom !

mvg Wouter

llinde
Superlid
Superlid

Re: Verzamelbeurs Groningen

Bericht door llinde » 05 apr 2013, 07:37

WBE schreef:een 20-tal standhouders met munten, bankbiljetten en penningen. Waaronder twee uit Duitsland.
en dat is natuurlijk wel veel minder dan de Muntmanifestatie...
Als muntenverzamelaar heb je er niet al te veel aan dat er ook nog 60 andere standhouders staan.
Misschien had je de Muntmanifestatie ook naar deze locatie kunnen verhuizen als ruimte het probleem was.

Luit

Willem
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem » 14 apr 2013, 02:47

Ik zal aankomende zaterdag de beurs in Hoogkerk bezoeken. Het zal wel niet veel soeps wezen net zoals afgelopen december, het is meer een beurs voor postzegellikkers en autofanaten. Toch maar hopen dat er tzt een andere organisatie een grote munten/bankbiljetten beurs in het Noorden wil houden.

Gr. Willem

mint
Lid
Lid

Bericht door mint » 14 apr 2013, 11:55

Ik ga er ook heen (ook al was het maar omdat het zo dichtbij is).

mint
Lid
Lid

Bericht door mint » 15 apr 2013, 09:25

Weten jullie ook of er mappen + munthouders worden verhandeld op deze beurs?

Willem
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem » 15 apr 2013, 22:20

Het is mij de vorige keer niet opgevallen maar er zal vast wel ene zijn die mappen en munthouders verkopen doet.

mint
Lid
Lid

Bericht door mint » 20 apr 2013, 21:24

Nou ik ben er geweest. Er lag zelfs een vrijkaartje voor me klaar. Dat was vriendelijk.

Ik was wat laat en toen was het al niet zo heel druk meer, maar het schijnt vooral 's ochtends flink druk geweest te zijn.
Het is ze gelukt om mij een paar honderd euro lichter te krijgen, dus dat deden ze goed! :)
Maar ik ben weer een flink aantal muntjes rijker dus dat compenseert!

Ook nog 2 autootjes gescoord voor mijn zoontjes ter compensatie dat ik de hele middag weg was.

koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten » 20 apr 2013, 22:35

mint schreef:Nou ik ben er geweest. Er lag zelfs een vrijkaartje voor me klaar. Dat was vriendelijk.

Ik was wat laat en toen was het al niet zo heel druk meer, maar het schijnt vooral 's ochtends flink druk geweest te zijn.
Het is ze gelukt om mij een paar honderd euro lichter te krijgen, dus dat deden ze goed! :)
Maar ik ben weer een flink aantal muntjes rijker dus dat compenseert!

Ook nog 2 autootjes gescoord voor mijn zoontjes ter compensatie dat ik de hele middag weg was.
Hallo Mint,

We hebben een rubriek 'Nieuwe aanwinsten' heb je die al ontdekt.
Misschien heb jij ook nog een paar mooie aanwinsten die je met ons wilt delen :angel:
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoule EK 2016

Ik ben op zoek naar plantagegeld !!!
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl

mint
Lid
Lid

Bericht door mint » 20 apr 2013, 22:57

Zodra ik iets interessants heb zal ik dat zeker doen!

Ik wist van de rubriek want ik bekijk jullie aanwinsten uiteraard.

Jan W
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W » 21 apr 2013, 19:00

Gisteren naar de beurs in Groningen geweest (nou ja, eigenlijk in Hoogkerk, 3 kilometer ten westen van Groningen). Daar weer een paar mooie munten gekocht (zie aanwinsten week 16) en bij gekletst met een aantal handelaren. Prima sfeertje, handelaren met wie je zaken kunt doen en iedere keer weer opvallend dat er toch weer zoveel moois te koop is. December weer!

WBE
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door WBE » 26 dec 2013, 13:12

Op maandag 30 december en volgens traditie in de kerstvakantie, wordt de jaarlijkse Oudejaarsverzamelbeurs georganiseerd in sporthal Hoogkerk. Aan dit evenement nemen meer dan 80 standhouders deel waarvan steeds meer standhouders (ook uit Duitsland) met munten, bankbiljetten en penningen. Sporthal Hoogkerk is eenvoudig te bereiken met de auto (nabij A7) en heeft een rechtstreekse busverbinding met Groningen CS. Zaal open 09.30 -16.00 uur. Deze beurs is een echte aanrader voor de Noordelijke verzamelaars maar uiteraard is men ook vanuit andere regio's van harte welkom !
Meer info op www.wbevenementen.eu

mvg Wouter

Terug naar “Beurzen Nederland”