Assen wordt Houten..

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

llinde
Superlid
Superlid

Re: Assen wordt Houten..

Bericht door llinde » 12 mei 2013, 23:58

Arjena3 schreef:blijkbaar vind jij het ook niet de moeite waard om naar houten te rijden vanuit Assen, is je goed recht hoor, maar ik vind dat je nu wel spijkers op laag water aan het zoeken bent.
Ik snap niet waarom ik spijkers op laag water aan het zoeken zou zijn...
Volgens mij heb ik vanaf het allereerste begin gezegd dat ik de beurs niet de moeite waard vind om 4 uur reistijd aan te besteden, en heb dat ook nog eens weer herhaald in de laatste posting. Lijkt mij een heel duidelijk standpunt.
Ik vind het alleen wat flauw dat sommigen hier zeggen dat het niet te doen is om naar Assen te rijden voor een beurs en wel naar Houten. Kom er dan ook gewoon eerlijk voor uit dat je het niet de moeite of kosten waard vind.
Ik gun echt iedereen in de buurt van Houten deze 2 beurzen per jaar en nogmaals, ik vind het helemaal niet erg dat de beurs niet meer in Assen is, ook al suggereren sommigen hier dat dit voor mij een enorme teleurstelling is. :yawn:
Een half uurtje heen en een half uurtje terug is gewoon de maximale reistijd die ik voor zo'n beurs over heb, zo simpel is dat en daar kom ik ook voor uit.
Mij zal je dus ook nooit horen zeggen dat een beurs in Houten niet te doen is, maar het is gewoon de moeite niet waard wat mij betreft.
Aangezien ik vooral euromunten verzamel is zo'n beurs niet echt een waardevolle toevoeging, vrijwel alle euromunten zijn net zo goed en goedkoop via internet te bestellen, bij een beurs spaar je wat portokosten, maar als je die dubbel en dwars weer uitgeeft aan reistijd en kosten, schiet dat ook niet op.
En even goed blijf ik er bij dat de argumenten van de organisator zoals deze bekend zijn gemaakt pure onzin zijn.
Het zou best kunnen dat de ruimte te klein is, maar je maakt mij niet wijs dat er in heel Noord Nederland geen locaties beschikbaar zijn met voldoende ruimte.
Dus ook hier had ik graag een eerlijk verhaal gehoord, bijvoorbeeld dat de winstverwachting in Houten beter is of zo iets.
Kortom Houten is geen betere locatie voor deze beurs, maar simpelweg een andere locatie, ongetwijfeld zullen er bezoekers naar Houten gaan die niet naar Assen gingen, maar ik denk dat een flink aantal van deze bezoekers dan filanumis laten vallen.
En er zullen ook zeker een flink aantal bezoekers zijn die wel naar Assen gingen en nu niet naar Houten gaan, ik ben vast niet de enige die er zo over denkt ;)

Luit

Arjena3
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Arjena3 » 13 mei 2013, 01:13

gezien je bovenstaande reaktie begrijp ik al helemaal niet waarom je je zo druk maakt over de verhuizing van de beurs.......

maar goed je standpunt is duidelijk en ik heb een hele leuke dag gehad in Houten :lach:

Yosoyke
Superlid
Superlid

Bericht door Yosoyke » 13 mei 2013, 18:55

Kijk wat dit Belgje wel moet doen om tot Houten te geraken!

Afbeelding

mvg Kevin
beheerder en webmaster van http://www.yosoyke.be
de infosite over 2-euromunten

Munthunter
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 13 mei 2013, 21:40

Het zal mij verder koud laten, ik ben er september weer.

Ben wel klaar met deze discussie, zullen we er een slotje op zetten?

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

Willem
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem » 13 mei 2013, 21:53

Vandaag naar de MPO geweest, valt nog wel mee de reistijd, zonder files doe ik het in 1½ uur vanuit Drenthe, helaas waren er wel files dus werd het iets meer dan 2 uur. Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ik in september de muntmanifestatie in Houten ga bezoeken.

Gr. Willem

Terug naar “Beurzen Nederland”