Zaterdag 14 mei 2022 van 10.00 tot 16.00 uur
Locatie, Amrath Hotel Lapershoek Utrechtseweg 16 1213 TS Hilversum
Gratis parkeren achter het Hotel.
Zijn er nog meer leden die daar naar toe gaan?
Mvg,

Moderator: WBE
Jammer Adriaan, ik dacht nog even misschien gaat ie na al die gouden rakkers om.Anomander_Rake schreef: ↑05 mei 2022, 21:55Hi Ger,
Nee, ondanks dat het gratis parkeren is achter het hotel sla ik deze beurs over. Jij veel plezier aldaar!
Groeten,
Adriaan
Hehe Voorlopig houd ik het bij een aantal typen gouden munten. Maar wellicht zoek ik in de toekomst wel toenadering tot #teampapier als ik reden zie om mijn verzamelgebied uit te breiden. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Als die beurs wat dichterbij zou zijn geweest, in Middelburg/Vlissingen/Goes, dan was ik wel voor de gezelligheid komen buurten, Ger!
Dat internationale lid die op de beurs was dat was ik niet, anders had Ger1 mijn machtiging niet hoeven te gebruiken, nog bedankt daarvoor.Ger1 schreef: ↑16 mei 2022, 09:03Na lange tijd eindelijk weer een IBNS-beurs met heel mooi weer. De beurs is ondanks het mooie weer redelijk goed bezocht, zelfs door een internationaal lid. Na lange tijd eindelijk weer wat bijkletsen al had ik al vele leden eerder gezien in Houten. Even kwam Henk Groot ter sprake die dezelfde week was overleden. Hij was na zijn voetbalcarrière lange tijd actief in de numismatische wereld. Een aardige man, die ik toen vaak ontmoet heb en dikwijls wat bij hem heb gekocht en soms verkocht. Hij ruste in vrede en aan zijn familie en nabestaanden veel sterkte. Na de beurs was er een algemene leden vergadering waarin ik de machtiging van Alfred goed heb gebruikt. Helaas zijn ook hier ons enkele leden ontvallen door ziekte of ouderdom, maar gelukkig wel 2 nieuwe leden erbij. De vergadering verliep zeer soepel waarna iedereen tevreden huiswaarts keerde.
Mvg,.