Coinfair

In deze rubriek kunnen gasten een vraag stellen aangaande munten, biljetten en penningen waarvan ze bijvoorbeeld de waarde willen weten. Het is niet nodig om een account aan te maken. Heb je bijvoorbeeld vanuit een erfenis een verzameling in handen gekregen en wil je graag de waarde weten van deze verzameling, dan kun je de vraag hier stellen.
Forumregels
Ondanks dat in deze rubriek geen registratie vereist is, behandelen we enkel vragen die voldoen aan ons geldende reglement en de richtlijnen die we stellen aan een taxatie-aanvraag. Topics die niet voldoen, zullen worden gesloten door het beheer of moderator en desnoods worden verwijderd.

Afbeeldingen kun je op de volgende wijze toevoegen aan je berichten ► Afbeeldingen toevoegen met Tinypic

Bedenk dat registratie slechts enkele minuten in beslag neemt en dat een registratie direct een flink aantal extra functies oplevert, zoals het sturen van privéberichten naar andere gebruikers en het kunnen plaatsen van advertenties in de forummarkt.

Coinfair

Berichtdoor Davidthegoldhunter » 10 Feb 2018, 22:56

Ik ben onlangs met mij familie naar de coin fair geweest en heb 4 coincard gekregen 998 999 1001 en 1002 en wij hadden ticket nr 136 tot en met nr 139 waarom hebben ik zulke hoge coincards gekregen en waar is nr 1000 gebleven?
Davidthegoldhunter

Re: Coinfair

Berichtdoor sgtravel » 11 Feb 2018, 10:27

Beste David,
welkom op dit mooie forum!!

De toegangskaarten worden op volgorde uitgegeven, zodat men aan het eind van de dag weet hoeveel bezoekers er zijn geweest. De coincards liggen gedeeltelijk op volgorde, waarschijnlijk worden deze per 100 stuks in een doosje gedaan. De coincards in het doosje liggen dan redelijk op volgorde, maar de doosjes waarschijnlijk niet en worden lukraak geopend. Dat coincard 1000 er niet tussen zit verbaast me niets, aparte nummers zoals 1, 100, 500, 1000, 1500 worden er waarschijnlijk al van te voren uitgehaald voor de handelaren.
Verzamelaar koninkrijk vanaf 1849 tot heden in FDC & Proof
Zilveren & gouden wereldmunten in BU en Proof
Gebruikers-avatar
sgtravel
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Terug naar Taxatie en vragen door niet-leden of nieuwe leden