Euro 2017

In deze rubriek kunnen gasten een vraag stellen aangaande munten, biljetten en penningen waarvan ze bijvoorbeeld de waarde willen weten. Het is niet nodig om een account aan te maken. Heb je bijvoorbeeld vanuit een erfenis een verzameling in handen gekregen en wil je graag de waarde weten van deze verzameling, dan kun je de vraag hier stellen.
Forumregels
Ondanks dat in deze rubriek geen registratie vereist is, behandelen we enkel vragen die voldoen aan ons geldende reglement en de richtlijnen die we stellen aan een taxatie-aanvraag. Topics die niet voldoen, zullen worden gesloten door het beheer of moderator en desnoods worden verwijderd.

Afbeeldingen kun je op de volgende wijze toevoegen aan je berichten ► Afbeeldingen toevoegen met Tinypic

Bedenk dat registratie slechts enkele minuten in beslag neemt en dat een registratie direct een flink aantal extra functies oplevert, zoals het sturen van privéberichten naar andere gebruikers en het kunnen plaatsen van advertenties in de forummarkt.

Euro 2017

Berichtdoor muchosmuntjes » 23 Aug 2017, 19:31

Dag allen,

Ik ben ondanks begonnen met het verzamelen van nieuwewetse europese munten. Nu ontbreken in mijn collectie na veel zoeken de een en twee euromuntstukken uit 2017 nog. Zou mij kunnen vertellen of deze al in omloop zijn?

Alvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes, muchosmuntjes
muchosmuntjes

Re: Euro 2017

Berichtdoor PietjePuk190 » 23 Aug 2017, 19:35

viewtopic.php?f=102&t=16286

De 2 Euro stukken zijn al op de baan zo te zien :)
IBNS NL lid 681
IBNS Int lid 11993
Gebruikers-avatar
PietjePuk190
Donateur
Donateur

eBay:

Re: Euro 2017

Berichtdoor Stephan O » 24 Aug 2017, 06:49

Dag muchosmuntjes,

Gaat het je om alle 1 en 2 euromunten of enkel de Nederlandse uitgaves?

Als ik de Nederlandse Bank mag geloven zijn enkel de 5 en 10 cent voor omloop geslagen dit jaar: DNB

Gr, Stephan
Verzameling 2 euromunten uit de circulatie: 179/368 CC (48,6%) + 157/335 'Normaal' (46,9%) Totaal: 336/703 stuks (47,8%)
ForumLid: #1080
Winnaar van de niet gespeelde munthunter-WK 2014 voetbalpool
Derde in de munthunter-EK 2016 voetalpool
Vijfde in de munthunter-Vrouwen EK 2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
Stephan O
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Terug naar Taxatie en vragen door niet-leden of nieuwe leden