Mijn oude collectie

In deze rubriek kunnen gasten een vraag stellen aangaande munten, biljetten en penningen waarvan ze bijvoorbeeld de waarde willen weten. Het is niet nodig om een account aan te maken. Heb je bijvoorbeeld vanuit een erfenis een verzameling in handen gekregen en wil je graag de waarde weten van deze verzameling, dan kun je de vraag hier stellen.
Forumregels
Ondanks dat in deze rubriek geen registratie vereist is, behandelen we enkel vragen die voldoen aan ons geldende reglement en de richtlijnen die we stellen aan een taxatie-aanvraag. Topics die niet voldoen, zullen worden gesloten door het beheer of moderator en desnoods worden verwijderd.

Afbeeldingen kun je op de volgende wijze toevoegen aan je berichten ► Afbeeldingen toevoegen met Tinypic

Bedenk dat registratie slechts enkele minuten in beslag neemt en dat een registratie direct een flink aantal extra functies oplevert, zoals het sturen van privéberichten naar andere gebruikers en het kunnen plaatsen van advertenties in de forummarkt.
Volgers: Ilosab

Re: Mijn oude collectie

Berichtdoor Jan W » 23 Jul 2017, 15:32

LUC schreef:
Koevoets numismatics schreef:Een Euro of 35 moet het toch wel waard zijn allemaal bij elkaar, inclusief het album, de catalogus en het papiergeld.

Zo als de forum leden aan geven rijk ga je er niet van worden, maar je kan er wel iets leuks mee doen.
Ga eens bij jezelf terug toen je nog op de basisschool zat, munten verzamelen heeft je toch plezier gegeven neem ik aan.
uppie83 schreef:Aan het einde van mijn basisschool was ik een fervent verzamelaar.

Je kan die vreugde en passie gewoon verder door geven aan een ander kind als je wil. :thuink:
Jouw verzameling is ideaal daar voor, ik ben als kind ook zo gestart door een schenking van de krantenvrouw, ook een pot vol met muntjes.
Ik zelf heb dat ook al gedaan en zal dat blijven doen, munten verzamelen is een mooi hobby, maar iemand je passie en vreugde doorgeven of delen dat vind ik veel leuker.
Denk er tenminste eens over na, het gaat je zeker en vast een goed gevoel geven die meer waard is dan 35 Euro. :angel:
Groeten Luc. :D

Mooi idee Luc. :thumb up: Zo zijn de meeste verzamelaars ooit begonnen.

De getoonde munten zijn weliswaar (wat) ouder maar daarom niet gelijk waardevol als je het over harde euro's hebt. Ik denk dat heel wat verzamelaars dit soort munten nog wel in bakjes heeft liggen (ik tenminste wel). De waarde per stuk zal niet veel zijn.
Jan W
Donateur
Donateur

eBay: http://

Vorige

Terug naar Taxatie en vragen door niet-leden of nieuwe leden