Verzameling biljetten / munten (moeite waard?)

In deze rubriek kunnen gasten een vraag stellen aangaande munten, biljetten en penningen waarvan ze bijvoorbeeld de waarde willen weten. Het is niet nodig om een account aan te maken. Heb je bijvoorbeeld vanuit een erfenis een verzameling in handen gekregen en wil je graag de waarde weten van deze verzameling, dan kun je de vraag hier stellen.
Forumregels
Ondanks dat in deze rubriek geen registratie vereist is, behandelen we enkel vragen die voldoen aan ons geldende reglement en de richtlijnen die we stellen aan een taxatie-aanvraag. Topics die niet voldoen, zullen worden gesloten door het beheer of moderator en desnoods worden verwijderd.

Afbeeldingen kun je op de volgende wijze toevoegen aan je berichten ► Afbeeldingen toevoegen met Tinypic

Bedenk dat registratie slechts enkele minuten in beslag neemt en dat een registratie direct een flink aantal extra functies oplevert, zoals het sturen van privéberichten naar andere gebruikers en het kunnen plaatsen van advertenties in de forummarkt.
Volgers: Ilosab

Verzameling biljetten / munten (moeite waard?)

Berichtdoor OlafTheCreator » 21 Sep 2013, 12:05

Vroeger ooit een keer mini verzameling gestart. Kwam deze set in de kast tegen, zit er iets leuks tussen? Ben van plan 't te verkopen / weg te geven (indien 't niets waard is). Geen verstand van verzamelingen, maar heb geprobeerd zo goed mogelijk te beschrijven:

http://cl.ly/image/0k3L0r0Z2s07

Grote afbeelding, kan even duren met laden. Wat zeggen jullie ervan? Moeite waard? Excuses als ik sommige forum regels over het hoofd heb gezien, als er meer informatie nodig is - let me know!
OlafTheCreator
Aankomend lid
Aankomend lid

eBay:

Re: Verzameling biljetten / munten (moeite waard?)

Berichtdoor Pim » 21 Sep 2013, 17:17

Als je het weg wilt geven, mag het altijd naar mij toe, ik betaal de verzendkosten wel :)
Gebruikers-avatar
Pim
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor Ilosab » 21 Sep 2013, 19:44

Het papiergeld is niet veel waard, van de munten heb ik geen verstand.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 
eBay: http://

Berichtdoor OlafTheCreator » 22 Sep 2013, 07:21

Als de munten ook niet veel waard zijn dan stuur ik de set graag op naar iemand die er iets mee kan :-).
OlafTheCreator
Aankomend lid
Aankomend lid

eBay:

Berichtdoor bernard3 » 22 Sep 2013, 11:00

Er zitten wel een paar leuke muntjes bij, maar dit zijn typisch exemplaren die je uit een 'alles voor 25 cent bak' kunt vissen. Niets bijzonders dus qua waarde.

Bernard
Gebruikers-avatar
bernard3
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Terug naar Taxatie en vragen door niet-leden of nieuwe leden