penning 3 generaties oranje

In deze rubriek kunnen gasten een vraag stellen aangaande munten, biljetten en penningen waarvan ze bijvoorbeeld de waarde willen weten. Het is niet nodig om een account aan te maken. Heb je bijvoorbeeld vanuit een erfenis een verzameling in handen gekregen en wil je graag de waarde weten van deze verzameling, dan kun je de vraag hier stellen.
Forumregels
Ondanks dat in deze rubriek geen registratie vereist is, behandelen we enkel vragen die voldoen aan ons geldende reglement en de richtlijnen die we stellen aan een taxatie-aanvraag. Topics die niet voldoen, zullen worden gesloten door het beheer of moderator en desnoods worden verwijderd.

Afbeeldingen kun je op de volgende wijze toevoegen aan je berichten ► Afbeeldingen toevoegen met Tinypic

Bedenk dat registratie slechts enkele minuten in beslag neemt en dat een registratie direct een flink aantal extra functies oplevert, zoals het sturen van privéberichten naar andere gebruikers en het kunnen plaatsen van advertenties in de forummarkt.
Volgers: grivnagozer

penning 3 generaties oranje

Berichtdoor luukyluuk » 20 Aug 2013, 14:40

Hallo,

Ik heb van mijn tante een munt gekregen waarvan ik heel benieuwd ben naar de waarde.
Verder ben ik niet van plan hem te verkopen maar uit nieuwsgierigheid wil ik het wel graag weten.
Ik heb al veel gezocht naar deze penning maar kan hem vrijwel nergens terug vinden (alleen een bronzen versie zonder edelsteentjes).

het volgende weet ik van deze penning:

Naam: 3 generaties oranje
gewicht: 15 gram
diameter 30 mm
materiaal: muntgoud 21.6 karaat
voorzien van 1 robijn 1 Briljant en een Saffier om de nederlandse vlag aan te geven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
luukyluuk

Re: penning 3 generaties oranje

Berichtdoor luukyluuk » 20 Aug 2013, 14:42

Dat is alles wat ik over deze penning weet.
als iemand mij meer kan vertellen over deze penning zou ik daar heel blij mee zijn!

groetjes Luuk
luukyluuk

Re: penning 3 generaties oranje

Berichtdoor grivnagozer » 20 Aug 2013, 16:23

Aangemunt door de Koninklijke Begeer vanwege het gegeven dat Willem-alexander 20 jaar werd, verspreidt onder abonnees van het weekblad Vorsten, waarde is aantal gram x dagprijs goud. De bronzen versie is de originele geboortepenning uit 1967, en daar is deze een kopie van die is opgesmukt. Zijn de steentjes echt of synthetisch, dan reken je dat er bij. Info opvragen bij de Koninklijke Begeer wil ook nog wel eens helpen.
Gebruikers-avatar
grivnagozer
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Ukraine Ukraine 
eBay:

Terug naar Taxatie en vragen door niet-leden of nieuwe leden