iemand een goed tip voor de aanschaf van een verzamelmap voor mijn biljetten verzameling?
mvg DolomighT
Biljetten verzamel map
Biljetten verzamel map
The best fruit grows from rotten soil.
Re: Biljetten verzamel map
Ik koop altijd onderstaande band en map in combinatie met S1, S2 en S3 bladen. S4 gebruik ik nooit omdat de pagina dan erg vol oogt.
https://www.hartberger.nl/hartberger/ba ... blauw.html
https://www.hartberger.nl/hartberger/ba ... blauw.html
Beste,
Ik neem geen mappen, verzamel mijn bankbiljetten in enveloppen per land met 2 versteviging kaarten waartussen de biljetten zitten.
de enveloppen verzamel ik dan in aangepaste doos,
heb wel mijzelf een programma geschreven om mijn biljetten bij te houden, zodoende ik niet telkens de bankbiljetten moet nemen on ze te bekijken.
foto's zijn deel van schermafdrukken van 1 item mijn programma

Ik neem geen mappen, verzamel mijn bankbiljetten in enveloppen per land met 2 versteviging kaarten waartussen de biljetten zitten.
de enveloppen verzamel ik dan in aangepaste doos,
heb wel mijzelf een programma geschreven om mijn biljetten bij te houden, zodoende ik niet telkens de bankbiljetten moet nemen on ze te bekijken.
foto's zijn deel van schermafdrukken van 1 item mijn programma

Laatst gewijzigd door verhoeven jos op 26 feb 2020, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groeten
Jos
Mijn persoonlijke site ( niet over munten en bankbiljetten )
Eigen kunstwerken
Jos
Eigen kunstwerken
Jos,
Heb je dit gebouwd in Access of in FileMaker Pro? Of in nog iets anders?
Ik ben zelf ooit begonnen iets te bouwen in FMP toen ik op Catamates BanknoteMate stuitte. Hoewel nog niet helemaal perfect, komt het wat mij betreft aardig in de buurt. Er wordt ook actief aan ontwikkeld. Voor enkele tientjes ben je al klaar
Misschien een idee?
Ik ben zelf ooit begonnen iets te bouwen in FMP toen ik op Catamates BanknoteMate stuitte. Hoewel nog niet helemaal perfect, komt het wat mij betreft aardig in de buurt. Er wordt ook actief aan ontwikkeld. Voor enkele tientjes ben je al klaar

Dit heb ik in Filemaker pro gemaakt, is een overzicht met 20 keuze knoppen(schermen), ook de aankoop,catl,verkoop - prijs,dubbels,nog te aankopen landen, enzPietjePuk190 schreef: ↑21 feb 2020, 23:34Jos,
Ik ben zelf ooit begonnen iets te bouwen in FMP toen ik op Catamates BanknoteMate stuitte. Hoewel nog niet helemaal perfect, komt het wat mij betreft aardig in de buurt. Er wordt ook actief aan ontwikkeld. Voor enkele tientjes ben je al klaarMisschien een idee?
Vriendelijke groeten
Jos
Eigen kunstwerken
Jos
Eigen kunstwerken