Hoeveel munten/bankbiljetten heb jij in je verzameling?

Hier kun je, je munten en/of bankbiljettenverzameling laten zien. Hoe beheer jij je verzameling en hoe geef je deze vorm?
Volgers: Lotus07, maarten89, Ilosab, koenmunten, Patrickp_nl, Marc Wijntjes

Re: Hoeveel munten/bankbiljetten heb jij in je verzameling?

Berichtdoor surbe » 27 Mei 2017, 09:30

PietjePuk190 schreef:
surbe schreef: Ook nog 2-300 dubbele/biljetten die niet meer in de verzameling passen.

Ruilen? :) Ik wil dit weekend eens een swap list gaan maken.

Stuur gerust een lijstje. Al heb ik het meeste wat enigszins betaalbaar en vindbaar is vaak al wel.
Verzamelaar van bankbiljetten.
Gebruikers-avatar
surbe
Volledig lid
Volledig lid

eBay:

Berichtdoor janssenfrank » 13 Sep 2017, 07:39

Ik ben druk bezig geweest met te inventarieseren wat ik heb en ik kom op 2.857 munten. Enkele daarvan komen twee keer voor. Zo zit de 25 gulden 1990 van de Nederlandse Antillen in de verzameling Nederlandse Antillen, maar ook nog een keer in een mapje met munten van Johannes Paulus II.

Ik heb nog zo'n 150 munten op mijn 'wish-list' staan, dus dan zou ik op ongeveer 3.000 stuks uitkomen. Zaterdag op de Muntmanifestatie maar eens goed inkopen gaan doen greeny
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Berichtdoor Christian » 13 Sep 2017, 08:18

Mijn verzameling bestaat uit 3587 munten, waarvan de helft bestaat uit wereldmunten waarvan er 13 in een dozijn zitten.
Dit gedeelte van mijn verzameling had ik vroeger toen ik klein was gekregen en gekocht, met een paar guldens uit de spaarpot naar een wekelijkse braderie aan de hand van m'n moeder :lollig:
Met de wereldmunten ben ik alleen actief bezig als ik op vakantie ga naar een land waar ze niet met de euro's betalen, van te voren noteren welke ik al heb of juist niet als dat minder werk is.

De andere helft +- 1600 munten bestaat uit Koninkrijk, overzee, Groot Brittanie en Verenigde Staten en euromunten.
De euromuntenverzameling is door dit forum en voornamelijk door een aantal leden weer geactiveerd en recentelijk zeer gegroeid.
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland, voormalig Nederlandse Koloniën ,Groot Brittannië en Verenigde Staten van Amerika op type
Christian
Lid
Lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Vorige

Terug naar Jouw munten en/of bankbiljettenverzameling