BEVRIJDINGS BILJETTEN

Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de Nederlandse Guldenbiljetten.

Moderator: Arjena3

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: BEVRIJDINGS BILJETTEN

Bericht door Ilosab »

Gerardo,

Mooi verhaal van een mooi biljet trouwens. Ik had het stukje ook al gelezen in 't Watermerk en heb toen gelijk mijn exemplaar bekeken maar ik heb FK dus helaas.
Als het goed is dan ga ik zondag Herman in Berkel-Enschot ontmoeten, ik zal hem de groeten van je doen.

Gr. Alfred.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
flybridge

Bericht door flybridge »

Hallo allemaal ik ben nieuw hier mijn naam is john en ik woon in bergen op zoom ,ik wil graag inf over het gulden biljet tijdens de oorlog
Ik heb een gulden biljet fb535533 uitgegeven 4 febr 1943 en een zilverbon van 1 gulden serie bm no 724053
Kan iemand mij iets vertellen over de waarde van deze biljetten ??
gr jan
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Er zou eventueel een waarde aan toegekend kunnen worden als u foto's plaatst van de biljetten. E.e.a. is afhankelijk van de staat waarin het biljet verkeert.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
flybridge

Bericht door flybridge »

Gerardo schreef:Vragen over waarde van biljetten horen niet dit topic te staan, maar op een andere plek.
Zo worden wetenswaardigheden topics onleesbaar voor geinteresseerde lezers.
Sorry daarvoor !!! :oops: waar moet ik dit dan posten.???

Terug naar “Biljetten Nederland vóór de Euro”