Nieuwe varieteit 2,5 Gulden 1949
Moderator: Arjena3
Re: Nieuwe varieteit 2,5 Gulden 1949
*kijkt naar de kalender*

...........afwezig..... :wave:
haha die N had ik nog niet eens gezien...patrickp.nl schreef:Leuk gevonden. Ziet er schrikbarend echt uit. Maar beetje onzin. Neem aan dat je het als grapje bedoelt.Herman schreef:Het biljet stamt uit de periode dat Joh. (Johan) nog geen zonen had en hij pas een zoon had.
Waar staat de "N" voor in het midden van de "2"? Ik denk voor "Nep".
Deze zal overigens bij DNB onder de categorie "zwaar verboden als imitatiegeld" vallen en worden gezien als bedreigende vervalsing. simpelweg omdat het teveel op het echte biljet lijkt.
Wel leuk toch!
wel:
manuel schreef:*kijkt naar de kalender*
...........afwezig..... :wave:
Herman,
Binnen 5 kwartier was je door de mand gevallen. Deze 1 april grap heeft dus niet lang geduurd. Ik zou je aanraden om volgend jaar een buitenlands biljet te nemen want met leden als Patrick in de buurt gaat deze vlieger niet snel op.
Kom je dit biljet nu persoonlijk naar Valkenburg brengen?
Groeten, Alfred
Binnen 5 kwartier was je door de mand gevallen. Deze 1 april grap heeft dus niet lang geduurd. Ik zou je aanraden om volgend jaar een buitenlands biljet te nemen want met leden als Patrick in de buurt gaat deze vlieger niet snel op.
Kom je dit biljet nu persoonlijk naar Valkenburg brengen?
Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Met appeltaart voor 4,50 €
Als je echt teleurstelling goed wil verwerken dan ga je naar Valkenburg volgende week.
Gr. Alfred

Als je echt teleurstelling goed wil verwerken dan ga je naar Valkenburg volgende week.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie