Er staat ook iets in het zwart gedrukt: .... V.M. Riet ofzoiets? Iemand een idee waar dat voor staat?
Wat zou men hier maximaal voor betalen in deze staat (ik weet het algemene vraag, maar meer zielen meer vreugde

Alvast bedankt,
Groetjes kingz
Moderator: Arjena3
Grappig weer, verschil van verzamel interesses!! Echter de vraag is wat de markt ervoor overheeft, (iemand bereid is te betalen)Herman schreef:Nou ik ben er niet vaag over, als ik hem zou moeten beoordelen. Dan kom ik met de volgende conclusie.![]()
Het biljet is juist minder waard geworden, door het geklad wat erop staat.
Of nu ene meneer v.d. Riet er een oerlelijk stempel op heeft gezet of niet.![]()
...
Herman schreef:Ha ha Gerard ik wist dat je zou reageren, ik dacht al waar blijft 'ie nou?![]()
![]()
![]()
Ja voor de echte verzamelaars zal het een meerwaarde hebben, die rariteiten en kladderstempels en wat nog allemaal meer preferen.
Maar ik ben geen echte verzamelaar daarvan, (kan nog komen maar denk het niet)![]()
Nee, ik ga voor een mooi biljet met zo weinig mogelijk fratsen.
Kon pas nog een biljet kopen van 1000 gulden, alleen was daar de koffiepot overheen gegaan.![]()
![]()
Het kostte slechts €70,- heb het toch maar laten liggen.
Herman
Als het inderdaad één van de laatste edities was dan had ik hem voor dat bedrag graag willen hebben, met koffievlek. Niet om hem naar de bank te brengen maar om hem te houden, geen geld toch?Herman schreef:Kon pas nog een biljet kopen van 1000 gulden, alleen was daar de koffiepot overheen gegaan.![]()
Het kostte slechts €70,- heb het toch maar laten liggen. Herman
Jammer, maar ook dat is een mooi biljet. Die heb ik al, de enige trouwens van de serie van 1000 gulden.Herman schreef:Ja ja grapjassen, dat had ik dan ook wel gedaan hoor.![]()
Nee het was de 1000 gulden 1926 Grietje Seel, kleur groen/lila vermengd met veel bruin (koffiekleur)
Herman