Moderator: Arjena3
Ik kwam dit lotje biljetten tegen op een plek waar je ze niet zou verwachten.. Hoop dat ik aankomende maandag wat kan laten zien van 't lotje.. Waaronder meerdere biljetten van de 1943 serie..Gerardo schreef:
Dus kan men zich gauw in prijs vergissen als men spreekt over een 50 gulden biljet van 1943.
Als men het Nederlandse biljet voor erg weinig aanbied moet men eerst de eurotekens uit de ogen wrijven
en goed luisteren naar de belletjes die gaan rinkelen.
Want als een aanbieding te mooi is om waar te zijn is dat meestal ook zo.
Hi Sander zo te zien heb je een leuke deal gemaakt. De mens is niet alleen jager/verzamelaar, doch bovenal een speurhond$and€r schreef:Uiteindelijk toch het lotje gekocht, kwaliteit is niet super.. Wat is globaal een reële prijs voor dit biljet vraag ik me nu af.. Verder zaten er wel meer aardige biljetten bij..
Toch heb ik er iets meer voor gegeven dan ik van plan was..londoh schreef:Hi Sander zo te zien heb je een leuke deal gemaakt. De mens is niet alleen jager/verzamelaar, doch bovenal een speurhond
Kwaliteit is toch OK, veel van deze biljetten zijn zeer gezocht, je hoeft ze maar even omhoog te houden en ....bingo
Het hoekje was inderdaad omgevouwen..andres schreef:mooi lot, Sander
2 hele mooie 5 Gulden zilverbonnen !!
en een vrij zeldzame 2,5 gulden zilverbon met één letter (T) voor het serienummer,
is de hoek van het 50 gulden biljet omgevouwen ?
De bedoeling is dat alle biljetjes op den duur een nieuwe eigenaar krijgen en zelf wil ik (van de winst) weer muntjes terug kopen..Collecteuro's schreef:Mocht je nog van enkele biljetten afwillen... ik wil er misschien wel enkele overnemen. Wil graag de Nederlandse biljetten in mijn verzameling toevoegen! En ik moet er nog heel veel
Ilosab schreef:Je mag me een PB sturen v.w.b. die 50 gulden Wilhelmina![]()
Wie weet worden we het wel eens.
Gr. Alfred
Dat denk ik niet, maar mochten er "leden" met interesse zijn kunnen ze dat altijd kenbaar maken d.m.v. een pb-tje.. Verder wil ik op m'n dooie gemakkie het 1 en ander even uitzoeken voordat ik ze in de uitverkoop gooi..andres schreef:Zet je deze biljetjes dan hier op "t forum te koop ?
Ik schat ebay voor 1 euro startprijs als een veel betere locatie om te verkopen inandres schreef:Zet je deze biljetjes dan hier op "t forum te koop ?
Het grootste gedeelte is verkocht.. 8) Ik voel me er prima onder..Bankovky schreef:En Sander hoe is het nu?
Begin je al te trillen, komen de biljetten in je dromen al voorbij? Je mag open over je gevoelens praten hoor, we begrijpen je op dit gebied![]()
Heb je al iets verkocht, geeft niet, dat voel je pas over een paar weken![]()
Mooi he die biljetten
Dus nog steeds een munten-man in hart en nieren$and€r schreef:Het grootste gedeelte is verkocht.. 8) Ik voel me er prima onder..Bankovky schreef:En Sander hoe is het nu?
Begin je al te trillen, komen de biljetten in je dromen al voorbij? Je mag open over je gevoelens praten hoor, we begrijpen je op dit gebied![]()
Heb je al iets verkocht, geeft niet, dat voel je pas over een paar weken![]()
Mooi he die biljetten
Welkom op het forum, en even voorstellen zou ook wel leuk zijn dan weten we globaal wie er achter bepaalde berichten zit.Biljetkater schreef:mooi biljet, deze zou ik maar wat graag willen hebben bij mijn verasameling. Dat geld ook voor het 5 gulden biljet uit 1943, dan heb die serie 1943 nl compleet.