Nieuwe aanwinsten november 2013
Moderator: Arjena3
Nieuwe aanwinsten november 2013
gezien de vele veilingen deze maand maar een nieuw topic :-)
ook deze heb ik gisteren op de veiling in veldhoven gekocht, heel mooi voor dit type biljet:
ook deze heb ik gisteren op de veiling in veldhoven gekocht, heel mooi voor dit type biljet:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Donateur
Re: Nieuwe aanwinsten november 2013
Dit vind ik nou een van de mooiste biljetten die er zijn.
Gefeliciteerd ermee !
Gefeliciteerd ermee !

Nederlands & Overzees Papiergeld, Nederlandse Coincards.
Lid IBNS Nederland.
Lid IBNS Nederland.
Ook wat aanwinsten van de veiling:

De laatste had ik al maar deze was van betere kwaliteit en voor 8 euro kun je geen buil vallen.
Groeten, Alfred

De laatste had ik al maar deze was van betere kwaliteit en voor 8 euro kun je geen buil vallen.
Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ook heel mooi Alfred 

-
- Donateur
Prachtige biljetjes weer. Dit Topic moet komende dagen volstromen, want er zijn bij de MPO weer een hoop mooie van de hand gedaan.
Vergeet uw aanwinst dus niet te delen
Vergeet uw aanwinst dus niet te delen

Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
Nou, ik heb weinig zin om 16 aanwinsten te scannen maar er zullen ongetwijfeld nieuwe aanwinsten volgen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
eentje kan toch wel Alfred ?Ilosab schreef:Nou, ik heb weinig zin om 16 aanwinsten te scannen maar er zullen ongetwijfeld nieuwe aanwinsten volgen.
Gr. Alfred

Omdat jij het bent, een Replacement van Erasmus:
Groeten, Alfred

Groeten, Alfred
oh ja mooi nummer ook top Alfred :-)
ik moet eerste de rekening ontvangen voordat ik mijn aanwinsten binnen krijg maar zal er zeker een paar plaatsen
ik moet eerste de rekening ontvangen voordat ik mijn aanwinsten binnen krijg maar zal er zeker een paar plaatsen
Ik ben heel tevreden met mijn aanwinsten. Nu nog pegels zien te vinden voor de beurs van 7 december.
Groeten, Alfred
Groeten, Alfred
Tja ik heb gisteren wat budget overgehouden, beide kamp vught biljetten liepen zo hoog op dat ik ze heb laten gaanIlosab schreef:Ik ben heel tevreden met mijn aanwinsten. Nu nog pegels zien te vinden voor de beurs van 7 december.
Groeten, Alfred
-
- Donateur
Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
-
- Donateur
Nice
was dat die op MP stond uit Landsmeer ?

Nederlands & Overzees Papiergeld, Nederlandse Coincards.
Lid IBNS Nederland.
Lid IBNS Nederland.
-
- Donateur
Nee, deze gekocht op de MPO. Stond zonder afbeelding in de catalogus. Was de 'Fraai' variant!
-
- Donateur
Vrij standaard biljet, maar ik zie ze met 1 letter in deze kwaliteit niet heel veel op Marktplaats of Ebay, dus heb ook geen idee wat er gemiddeld voor betaald word. Denk dat ik voor €37,- op Ebay toch wel een redelijke deal heb gemaakt gezien de catalogus waarde.
Zou hem willen omschrijven als PR.+ / UNC.- Je ziet (bij goed kijken) dat ie door wat vingers is gegaan.
Toch wel blij mee

Zou hem willen omschrijven als PR.+ / UNC.- Je ziet (bij goed kijken) dat ie door wat vingers is gegaan.
Toch wel blij mee