bij deze Dus

Vandaag op Filanumis gekocht:
nu nog op zoek naar eentje zonder Astrix...

Moderator: Arjena3
Dat ben ik niet met je eens.neozion schreef:zoals je zelf al zegt is daar al een wekelijks topic voor op de juiste plek. dus waarom je dan hier de boel gaat vervuilen is mij een compleet raadsel![]()
Houtenmunt schreef:Van de positieve kant bekeken.. vind ik het eigenlijk wel leuk om bij de nieuwe aanwinsten biljetten voorbij te zien komen, ook al verzamel ik die niet.
Dus waarom die nou weer apart moeten, ik denk dat veel muntverzamelaars ze dan niet meer gaan zien (net zoals ik het gedeelte euro op dit forum links laat liggen).
Je brengt het weer net zo fraai als bij één van mijn eerste (fout geplaatste) berichten.neozion schreef:zoals je zelf al zegt is daar al een wekelijks topic voor op de juiste plek. dus waarom je dan hier de boel gaat vervuilen is mij een compleet raadsel![]()
Dat klopt, ik had een beetje geluk en vond deze in een klein boekje bij een muntenhandelaar voor een meer dan goede prijs waar ook nog 10% vanaf gingSnakeDoc schreef:
Je brengt het weer net zo fraai als bij één van mijn eerste (fout geplaatste) berichten.
Er zijn mensen die niet gelijk bekend zijn met alle regels, dus respecteer dat een beetje of wijs ze er desnoods een beetje 'vriendelijk' op.
Ga anders een cursus zelfbeheersing volgen. Je reacties komen namelijk vrij ongezond en naar over.
Arjena ... mooi biljetjeHeb er een paar zien liggen, maar vond ze aan de prijzige kant.
ja ik heb dat ook! leuk blijft het rondjeSnakeDoc schreef:...Ik spaar van elk biljet eigenlijk gewoon 1 exemplaar, en kijk daarbij niet zo zeer naar de duurste of meest zeldzaamste variant, maar dat kleine achterlijke zwarte stipje op dit Frans Hals tientje vind ik geniaal, dus die moest ik even hebben.
Heb ik ook met Nederlandse biljetten, 1 is genoeg maar deze variant en de 5 gulden Vondel 1966 met 6AA als beginnend serienummer moest ik ook hebben.SnakeDoc schreef:Ik spaar van elk biljet eigenlijk gewoon 1 exemplaar, en kijk daarbij niet zo zeer naar de duurste of meest zeldzaamste variant, maar dat kleine achterlijke zwarte stipje op dit Frans Hals tientje vind ik geniaal, dus die moest ik even hebben.
Niet de X serie van Vondel ?Ilosab schreef:Heb ik ook met Nederlandse biljetten, 1 is genoeg maar deze variant en de 5 gulden Vondel 1966 met 6AA als beginnend serienummer moest ik ook hebben.SnakeDoc schreef:Ik spaar van elk biljet eigenlijk gewoon 1 exemplaar, en kijk daarbij niet zo zeer naar de duurste of meest zeldzaamste variant, maar dat kleine achterlijke zwarte stipje op dit Frans Hals tientje vind ik geniaal, dus die moest ik even hebben.
Gr. Alfred
Munthunter schreef:Niet om het een of ander, maar ik heb er geen probleem mee als er een apart topic komt om bankbiljetten in te showen. Als daar de bankbiljetten verzamelaars zich prettiger bij voelen dan vind ik dat voldoende. Ruimte zat zou ik zeggen.
Gr. Jeroen