Biljetten Ruilen/Verkopen
Moderator: Arjena3
-
- Donateur
Biljetten Ruilen/Verkopen
Is er al een plek waar je biljetten (in dit geval Nederlandse) kan aanbieden voor de verkoop of eventueel kan ruilen?
Kon zo snel geen topic vinden, en heb daarom deze maar geopend.
Een goed begin? Of zie ik een plek waar dit kan volledig over het hoofd?
Kon zo snel geen topic vinden, en heb daarom deze maar geopend.
Een goed begin? Of zie ik een plek waar dit kan volledig over het hoofd?
Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
-
- Donateur
Re: Biljetten Ruilen/Verkopen
forummarkt,zie rechtsboven tussen minichat en leden
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 13 jaar Cu in Houten: :thumb up:
-
- Donateur
Gevonden!
Bedankt Leon,
Bedankt Leon,
Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
-
- Donateur
Is het trouwens verplicht daar een eventueel aanbod van biljetten en munten te plaatsen? Of mag je ook gewoon een Topic openen, en rustig kijken of er vraag naar is?
Nee liever al het aanbod, gezocht en ruilen, etc in de forummarkt te houden. Dit om er voor te zorgen dat niet het hele forum vol komt te staan met advertenties.
In ieder geval erg prettig en netjes dat je het even vraagt, dank daar voor!
Gr. Jeroen
In ieder geval erg prettig en netjes dat je het even vraagt, dank daar voor!

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Waarom zou je? Waarom zou er een forummarkt bestaan? Dit is echt een logica die weer nergens over gaat.SnakeDoc schreef:Is het trouwens verplicht daar een eventueel aanbod van biljetten en munten te plaatsen? Of mag je ook gewoon een Topic openen, en rustig kijken of er vraag naar is?
-
- Donateur
Och, zijn er op dit Forum ook van die mensen als jou. Je ontkomt er niet aan volgens mij.
-
- Donateur
nou neozion,je geeft weer een mooie negatieve indruk weg aan een nieuwkomer 

-
- Volledig lid
Eerder andersom eigenlijk.
@ Snake Doc. Op dit forum (en sowieso in de verzamelwereld) zitten veel mensen die de gave hebben rechtlijnig en gestructureerd te kunnen denken (nodig voor het orderen van munten en bankbiljetten in albums) en geen last hebben van allerlei sociale tegenstrijdigheden en subtiele hints (die toch niemand snapt).
Je opmerking is inderdaad wat onlogisch en vergezocht. Niet iedereen weet de 'verontwaardiging' daarover zo mooi te formuleren/verbloemen als Munthunter hier doet, dus zulke 'recht door zee'reacties kan je verwachten.
Leer er mee leven (of denk goed na voor je iets plaatst). Je hebt meer aan mensen die direct zeggen wat ze denken dan aan personen die achter je rug om staan te huichelen.
@ Snake Doc. Op dit forum (en sowieso in de verzamelwereld) zitten veel mensen die de gave hebben rechtlijnig en gestructureerd te kunnen denken (nodig voor het orderen van munten en bankbiljetten in albums) en geen last hebben van allerlei sociale tegenstrijdigheden en subtiele hints (die toch niemand snapt).
Je opmerking is inderdaad wat onlogisch en vergezocht. Niet iedereen weet de 'verontwaardiging' daarover zo mooi te formuleren/verbloemen als Munthunter hier doet, dus zulke 'recht door zee'reacties kan je verwachten.
Leer er mee leven (of denk goed na voor je iets plaatst). Je hebt meer aan mensen die direct zeggen wat ze denken dan aan personen die achter je rug om staan te huichelen.
Verzamelaar van: guldens, euromunten, wereldmunten, wereldbiljetten, notgeld, numismatische literatuur, alles met afbeeldingen van geld erop en tot slot monopolyspellen.
-
- Donateur
ik had een iets rustige reactie geplaatst en niet zoals neozion
zoiets als, ja sommige mensen vinden het fijn om iets op de forummarkt te koop aan te bieden
en dit is dus een optie maar geen must,ofzo
en inderdaad een stukje duidelijkheid vanaf het begin,werkt wel ja
zoiets als, ja sommige mensen vinden het fijn om iets op de forummarkt te koop aan te bieden
en dit is dus een optie maar geen must,ofzo
en inderdaad een stukje duidelijkheid vanaf het begin,werkt wel ja

Dat kan ook over jou gezegd worden. Om de topics schoon te houden hebben we een forummarkt gemaakt waar je een veiling kunt houden of iets te koop kunt zetten.SnakeDoc schreef:Och, zijn er op dit Forum ook van die mensen als jou. Je ontkomt er niet aan volgens mij.
Daar word je op gewezen en dan begin je opeens dat je het ook wel wat vind om niet de forum markt te gebruiken maar het forum ervoor.
-
- Donateur
Ik stel volgens mij een normale vraag, waar normaal antwoord op gegeven kan worden.
Misschien bestond er naast de forummarkt als een topic waar het aanbieden van munten en biljetten heel normaal is. Om te voorkomen dat ik daar een extra topic voor zou openen besloot ik de vraag even te stellen. Ik weet hoe vervelend het is als er tig de zelfde van zijn.
Je kan je ook afvragen of het normaal is om over elke ergernis een reactie te plaatsen. Ik ben hier nu 2 dagen actief, en moet nog even uitvogelen hoe het zit allemaal.
Maar goed, wat mij betreft klaar. Nogmaals ... het is duidelijk!
Misschien bestond er naast de forummarkt als een topic waar het aanbieden van munten en biljetten heel normaal is. Om te voorkomen dat ik daar een extra topic voor zou openen besloot ik de vraag even te stellen. Ik weet hoe vervelend het is als er tig de zelfde van zijn.
Je kan je ook afvragen of het normaal is om over elke ergernis een reactie te plaatsen. Ik ben hier nu 2 dagen actief, en moet nog even uitvogelen hoe het zit allemaal.
Maar goed, wat mij betreft klaar. Nogmaals ... het is duidelijk!