Gezocht mensen die ik mag fotograferen
Moderator: Arjena3
Gezocht mensen die ik mag fotograferen
Ik ben een fotografiestudent op de KABK in Den Haag. Op dit moment doe ik onderzoek naar geld, met als thema de gulden. Zelf ben ik in het bezit van een rijksdaalder en twee briefjes van tien gulden. Ik ben op zoek naar mensen die in het bezit zijn van de munten en briefjes die ik zelf niet bezit, om deze te fotograferen. Het zou gaan om een interview met de eigenaar van de biljetten/munten, en een aantal foto's. Hopelijk zijn er mensen die me kunnen helpen.
Re: Gezocht mensen die ik mag fotograferen
Wellicht is het handig om te vermelden wat er precies gaat gebeuren met interview en de foto's.
Word dit op een website geplaatst of blijft dit document alleen in jou bezit?
Wat extra aanvullende informatie met de uiteindelijke doel van dit geheel zou prettig zijn.
Wellicht kan dit trouwens verplaatst worden naar het praathuis?
Word dit op een website geplaatst of blijft dit document alleen in jou bezit?
Wat extra aanvullende informatie met de uiteindelijke doel van dit geheel zou prettig zijn.
Wellicht kan dit trouwens verplaatst worden naar het praathuis?
- alles voor de euro uit Nederland.
Dat is inderdaad handig. In eerste instantie worden de foto's en tekst enkel voor onderzoekend materiaal gebruikt. Dus geen publicaties op internet of elders.
Ok dank je wel,
Maar wat zoek je precies? Iemand met een beginners verzameling of zo groot mogelijke verzameling?
En ga jij zelf naar die persoon toe of moet er naar jou toe gekomen worden?
Maar wat zoek je precies? Iemand met een beginners verzameling of zo groot mogelijke verzameling?
En ga jij zelf naar die persoon toe of moet er naar jou toe gekomen worden?
- alles voor de euro uit Nederland.
In principe maakt me dat niet zoveel uit. Ik ben nog echt in de eerste onderzoeksfase dus heb nog geen specifieke voorkeur voor de grote van de verzameling.
Het liefst zou ik langs de desbetreffende persoon gaan.
Het liefst zou ik langs de desbetreffende persoon gaan.

Ik denk dat we wel een fanatieke verzamelaar in de regio Den haag hebben zitten hoor.
Voor de verzamelaar is het natuurlijk ook interessant om de gemaakte foto's te ontvangen en ik neem ook aan dat, dat wel mogelijke is.
Succes er mee en van harte welkom op Hét Munten en Bankbiljetten Forum!
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Voor de verzamelaar is het natuurlijk ook interessant om de gemaakte foto's te ontvangen en ik neem ook aan dat, dat wel mogelijke is.
Succes er mee en van harte welkom op Hét Munten en Bankbiljetten Forum!
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Dat is uiteraard mogelijk! En ik hoop het, zou fantastisch zijn.
Bedankt!
Bedankt!
Misschien kunnen we beter de titel even aanpassen, want het lijkt nu alsof je enkel de persoon wilt fotograferen en niet de verzameling. 

Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Moderator
Adres en Kluiscombinatie erbij doen? 

1 "Pallas"guldens verzamelaar.
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..
Was altijd op jacht naar dat ene jaar van die ene provincie of stad.. of naar elke anomalie van de 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena..