Ja zeker heb ik die, wel 20 paar

Gr. Willem
Moderator: maarten89
ze komen wel uít een museumlondoh schreef:
Heb je daar een museum of ben je bang dat je handen smerig worden. Nou is het wel zo dat als je koperen munten die geoxideerd zijn met je blote handen aanpakt en daarna je vingers in je mond steekt je zo maar dood kan vallen vanwege vergiftiging, dus heel verstandig
Hoe is het mogelijk maar ik ben het volledig met Lon eens. En ik vind het een hele mooie munt, zeker voor die prijs. Is hij voor de handel of ter uitbreiding van je eigen verzameling?londoh schreef:Ik hou het op ZFR +, hij heeft wat vlekjes, maar is verrder een heel mooie munt.
nop, ik verzamel ze niet maar deze houdt ik zeker zelf, zeker die 1876 want die vind ik gewoon erg mooi.Ilosab schreef:Hoe is het mogelijk maar ik ben het volledig met Lon eens. En ik vind het een hele mooie munt, zeker voor die prijs. Is hij voor de handel of ter uitbreiding van je eigen verzameling?londoh schreef:Ik hou het op ZFR +, hij heeft wat vlekjes, maar is verrder een heel mooie munt.
Gr. Alfred
ja, ik heb idd een hoop uit gegeven ( voor mij danIlosab schreef:Sebastiaan,
Ik weet niet hoeveel munten je gekocht hebt maar ik denk dat je vandaag een goede deal hebt gemaakt. Die 2½ cent vind ik ook wel mooi. Je hebt een goede dag gehad denk ik.
Gr. Alfred
Ik moet eerlijk zeggen, ik maak verdomd vaak een goede deal...Ilosab schreef:Sebastiaan,
Ik weet niet hoeveel munten je gekocht hebt maar ik denk dat je vandaag een goede deal hebt gemaakt. Die 2½ cent vind ik ook wel mooi. Je hebt een goede dag gehad denk ik.
Gr. Alfred
'k had ook een keertje verzamelaarsmazzel... zie anekdote-topic van alfredIlosab schreef: Iedereen heeft wel eens mazzel in zijn leven en het is je dus van harte gegund...
Gr. Alfred
Ik ga gelijk kijken.koenmunten schreef:'k had ook een keertje verzamelaarsmazzel... zie anekdote-topic van alfredIlosab schreef: Iedereen heeft wel eens mazzel in zijn leven en het is je dus van harte gegund...
Gr. Alfred
Ik zie net dat ze al weer op marktplaats staan, toch niet mooi genoegsebastiaan1995 schreef:nop, ik verzamel ze niet maar deze houdt ik zeker zelf, zeker die 1876 want die vind ik gewoon erg mooi.Ilosab schreef:Hoe is het mogelijk maar ik ben het volledig met Lon eens. En ik vind het een hele mooie munt, zeker voor die prijs. Is hij voor de handel of ter uitbreiding van je eigen verzameling?londoh schreef:Ik hou het op ZFR +, hij heeft wat vlekjes, maar is verrder een heel mooie munt.
Gr. Alfred
ik ben benieuwd wat ik ervoor kan krijgensgtravel schreef:Ik zie net dat ze al weer op marktplaats staan, toch niet mooi genoegsebastiaan1995 schreef:nop, ik verzamel ze niet maar deze houdt ik zeker zelf, zeker die 1876 want die vind ik gewoon erg mooi.Ilosab schreef:
Hoe is het mogelijk maar ik ben het volledig met Lon eens. En ik vind het een hele mooie munt, zeker voor die prijs. Is hij voor de handel of ter uitbreiding van je eigen verzameling?
Gr. Alfred
sebastiaan1995 schreef:Ik zie net dat ze al weer op marktplaats staan, toch niet mooi genoeg
Momenteel weinig, de meesten die nu muntjes willen kopen zijn koopjesjagers. Ook voor verkoop geleden goed en slechte momenten, jij hebt een slecht moment gekozen wat geen reeel beeld zal opleveren.sebastiaan1995 schreef:ik ben benieuwd wat ik ervoor kan krijgen
Tijdens grote beurzen is altijd goed om te plaatsen, verzamelaars zijn dan op zoek, en hebben misschien een muntje gezien dat ze te duur vonden en achteraf toch nog willen hebben dus gaan ze zoeken (Je kent die twijfelaars toch, AlfredIlosab schreef:Probeer te plaatsen buiten vakantietijd en nooit omstreeks een grote beurs zoals de Noordelijke Muntmanifestatie.
Gr. Alfred
Inderdaad ken ik die, ik zit al jaren in die categorie.londoh schreef:Tijdens grote beurzen is altijd goed om te plaatsen, verzamelaars zijn dan op zoek, en hebben misschien een muntje gezien dat ze te duur vonden en achteraf toch nog willen hebben dus gaan ze zoeken (Je kent die twijfelaars toch, Alfred)
Op marktplaats worden alleen maar belachelijke biedingen geboden, daar loopt geen serieus mens rond, alles moet voor een dubbeltje. Zelf verkoop ik daar geen koninkrijksmunten meer, alleen af en toe nog euromunten met een vaste prijs, en soms nog wat bankbiljetten. Verkopen doe ik wel via ebay.de bijna altijd goede opbrengst, geen gezeur over de verzendkosten, (op de Nederlandse kopers na dan)sebastiaan1995 schreef:ja, er komen ook alleen baggerbiedingen, ik haal ze weer weg