munten Willem III -> kwaliteit

Koning Willem III ☼ 1817 - † 1890
Regeerperiode: 1849 - 1890

Moderator: maarten89

Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

sebastiaan1995 schreef:heb jij niet van dit soort katoenen handschoenen dan?

Afbeelding
Ja zeker heb ik die, wel 20 paar :lol: ooit gekregen van een klant, die werkte bij Fokker.

Gr. Willem
Londoh

Bericht door Londoh »

Afbeelding
Heb je daar een museum of ben je bang dat je handen smerig worden. Nou is het wel zo dat als je koperen munten die geoxideerd zijn met je blote handen aanpakt en daarna je vingers in je mond steekt je zo maar dood kan vallen vanwege vergiftiging, dus heel verstandig :wink:
sebastiaan1995

Bericht door sebastiaan1995 »

Willem schreef:

Afbeelding
Ja zeker heb ik die, wel 20 paar :lol: ooit gekregen van een klant, die werkte bij Fokker.

Gr. Willem
nou, dat dus :wink:
nu weer ontopic
sebastiaan1995

londoh schreef:
Heb je daar een museum of ben je bang dat je handen smerig worden. Nou is het wel zo dat als je koperen munten die geoxideerd zijn met je blote handen aanpakt en daarna je vingers in je mond steekt je zo maar dood kan vallen vanwege vergiftiging, dus heel verstandig :wink:
ze komen wel uít een museum :lol: , bij nog mooie munten als deze wil ik niet dat ik er iets stoms mee doe, bij de NI muntjes, waar al veel krassen e.d. op zitten boeit het me niet. Ik heb ook nog wat UNC euro's uit San Marino gekocht, er daar zitten zo vingerafdrukken op. Mijn eerste euro's! :lol:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

londoh schreef:Ik hou het op ZFR +, hij heeft wat vlekjes, maar is verrder een heel mooie munt.
Hoe is het mogelijk maar ik ben het volledig met Lon eens. En ik vind het een hele mooie munt, zeker voor die prijs. Is hij voor de handel of ter uitbreiding van je eigen verzameling?

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
sebastiaan1995

Ilosab schreef:
londoh schreef:Ik hou het op ZFR +, hij heeft wat vlekjes, maar is verrder een heel mooie munt.
Hoe is het mogelijk maar ik ben het volledig met Lon eens. En ik vind het een hele mooie munt, zeker voor die prijs. Is hij voor de handel of ter uitbreiding van je eigen verzameling?

Gr. Alfred
nop, ik verzamel ze niet maar deze houdt ik zeker zelf, zeker die 1876 want die vind ik gewoon erg mooi.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Sebastiaan,

Ik weet niet hoeveel munten je gekocht hebt maar ik denk dat je vandaag een goede deal hebt gemaakt. Die 2½ cent vind ik ook wel mooi. Je hebt een goede dag gehad denk ik.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
sebastiaan1995

Ilosab schreef:Sebastiaan,

Ik weet niet hoeveel munten je gekocht hebt maar ik denk dat je vandaag een goede deal hebt gemaakt. Die 2½ cent vind ik ook wel mooi. Je hebt een goede dag gehad denk ik.

Gr. Alfred
ja, ik heb idd een hoop uit gegeven ( voor mij dan :lol: ), maar wel een hoop waar voor m'n geld gekregen. Over een paar weken zie ik die man weer, dan koop ik weer een hoop. uit San Marino ook het een en ander gekocht, ook nog 35 wilhelmina dubbeltjes, gemixte jaren :)
sebastiaan1995

Ilosab schreef:Sebastiaan,

Gr. Alfred
Ik moet eerlijk zeggen, ik maak verdomd vaak een goede deal... :oops:
Laatst gewijzigd door sebastiaan1995 op 28 jul 2010, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Sebastiaan, ik neem aan dat je er hard genoeg voor gewerkt hebt, of is het nog van je verjaardagsgeld? Iedereen heeft wel eens mazzel in zijn leven en het is je dus van harte gegund. Maar wel verbazendwekkend dat ook jij nu de ervaring hebt om op een rommelmarkt te kunnen toeslaan. En volgende maand natuurlijk weer, niet verkeerd toch?

Gr. Alfred
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door koiboyke »

Mooie muntjes.
Ik vindt de kwaliteit niet slecht en als je dan weet wat ze hebben gekost.
Dan is het toch een verlaat verjaardagskadootje.
Goed oog voor prijs/kwaliteit verhouding.
gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.

Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
koenmunten Indonesia
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door koenmunten »

Ilosab schreef: Iedereen heeft wel eens mazzel in zijn leven en het is je dus van harte gegund...

Gr. Alfred
'k had ook een keertje verzamelaarsmazzel... zie anekdote-topic van alfred :D
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.

Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.

Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

koenmunten schreef:
Ilosab schreef: Iedereen heeft wel eens mazzel in zijn leven en het is je dus van harte gegund...

Gr. Alfred
'k had ook een keertje verzamelaarsmazzel... zie anekdote-topic van alfred :D
Ik ga gelijk kijken.

Gr. Alfred
sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door sgtravel »

sebastiaan1995 schreef:
Ilosab schreef:

Gr. Alfred
nop, ik verzamel ze niet maar deze houdt ik zeker zelf, zeker die 1876 want die vind ik gewoon erg mooi.
Ik zie net dat ze al weer op marktplaats staan, toch niet mooi genoeg :wink:
Verzamelaar koninkrijk vanaf 1817 tot heden in FDC/MS64>
Zilveren & gouden wereldmunten in BU en Proof
sebastiaan1995

sgtravel schreef:
sebastiaan1995 schreef:
Ilosab schreef:

Gr. Alfred
Ik zie net dat ze al weer op marktplaats staan, toch niet mooi genoeg :wink:
ik ben benieuwd wat ik ervoor kan krijgen :oops:
Londoh

Bericht door Londoh »

sebastiaan1995 schreef:Ik zie net dat ze al weer op marktplaats staan, toch niet mooi genoeg :wink:
sebastiaan1995 schreef:ik ben benieuwd wat ik ervoor kan krijgen :oops:
Momenteel weinig, de meesten die nu muntjes willen kopen zijn koopjesjagers. Ook voor verkoop geleden goed en slechte momenten, jij hebt een slecht moment gekozen wat geen reeel beeld zal opleveren.

Een goed moment voor verkoop is half september, als die verzamelaars half versuft uit die stacaravan tevoorschijn zijn gekomen, doodziek van het ge-OH van hun wederhelft ("wat zijn de aardappelen duur" en "dat wijf van hiernaast") Ze zijn zo blij dat ze weer mogen kopen dat ze helemaal de prijzen zijn vergeten :lol:
sebastiaan1995

ja, er komen ook alleen baggerbiedingen, ik haal ze weer weg
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Probeer te plaatsen buiten vakantietijd en nooit omstreeks een grote beurs zoals de Noordelijke Muntmanifestatie.

Gr. Alfred
Londoh

Bericht door Londoh »

Ilosab schreef:Probeer te plaatsen buiten vakantietijd en nooit omstreeks een grote beurs zoals de Noordelijke Muntmanifestatie.

Gr. Alfred
Tijdens grote beurzen is altijd goed om te plaatsen, verzamelaars zijn dan op zoek, en hebben misschien een muntje gezien dat ze te duur vonden en achteraf toch nog willen hebben dus gaan ze zoeken (Je kent die twijfelaars toch, Alfred :lol: )
maarten89 Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door maarten89 »

sgtravel schreef:Ik zou zeggen ZF+ ,enige slijtage op de manen en ook op de rand
100% mee eens :wink:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

londoh schreef:Tijdens grote beurzen is altijd goed om te plaatsen, verzamelaars zijn dan op zoek, en hebben misschien een muntje gezien dat ze te duur vonden en achteraf toch nog willen hebben dus gaan ze zoeken (Je kent die twijfelaars toch, Alfred :lol: )
Inderdaad ken ik die, ik zit al jaren in die categorie.

Gr. Alfred
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

sebastiaan1995 schreef:ja, er komen ook alleen baggerbiedingen, ik haal ze weer weg
Op marktplaats worden alleen maar belachelijke biedingen geboden, daar loopt geen serieus mens rond, alles moet voor een dubbeltje. Zelf verkoop ik daar geen koninkrijksmunten meer, alleen af en toe nog euromunten met een vaste prijs, en soms nog wat bankbiljetten. Verkopen doe ik wel via ebay.de bijna altijd goede opbrengst, geen gezeur over de verzendkosten, (op de Nederlandse kopers na dan)

Gr. Willem
POLLY

Bericht door POLLY »

Ik zou HAAR als PR- gekocht hebben.

EEN MUNT IS NET EEN VROUW

MMMMMM OOI

Terug naar “Koning Willem III”