Online webshops munten

Links naar interessante websites.
Job
Lid
Lid

Online webshops munten

Bericht door Job » 10 mei 2016, 12:42

Job
Lid
Lid

Re: Online webshops munten

Bericht door Job » 10 mei 2016, 12:43

En heeft iemand nog andere tips voor betrouwbare webshops in Nederland, met Nederlandse munten?

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 10 mei 2016, 14:08

Ik heb je vraag hier al beantwoord.

Job
Lid
Lid

Bericht door Job » 10 mei 2016, 14:37

Klopt, gaan we zeker ook eens rustig bekijken. :)

Ik zie dat je bij Theo Peters online kunt bestellen en het afhalen in de winkel.
Weet iemand of dat al direct dezelfde dag mogelijk is? Dat zou wel ideaal zijn.

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 10 mei 2016, 14:41

Job,

Het telefoonnummer en het e-mailadres van Theo Peters staan op de website, dus je kunt ze even opbellen of mailen en het ze vragen.

Groet,

Mark
Laatst gewijzigd door marksch op 10 mei 2016, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Job
Lid
Lid

Bericht door Job » 10 mei 2016, 14:53

Mark,

Goed punt, gemakzucht sloeg even door nu ik een heel forum tot mijn beschikking had. :)

janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank » 10 mei 2016, 22:34

Verzamelaarsmarkt.nl raad ik af. Ik heb twee keer iets besteld. De eerste keer moest ik na een week mailen met de vraag wanneer ze van plan waren de boel op de post te gooien. Dat zou dus een week later zijn. Nu vind ik 2 weken levertijd zonder bericht onacceptabel.

De tweede keer wilde ik iets ophalen bij hun goudbus. Dan kan namelijk ook, in plaats van opsturen. Dus ik pleeg mijn bestelling, maar er komt geen bevestiging dat ik het kan ophalen. Omdat ik die spullen snel nodig had (het waren met name munthouders), ben ik naar een andere handelaar gegaan. Vier dagen later toch een bevestiging. Ik meld keurig dat ik graag de bestelling wil annuleren. Na 3 weken een telefoontje van een pissige buschaffeur, die al drie weken met mijn pakketje aan het rijden is en graag wil weten waneer ik het kom ophalen.

Theo Peters ken ik verder alleen van de winkel. Dat is altijd goed. Vaak wel duur, maar wel altijd goed.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool

Job
Lid
Lid

Bericht door Job » 11 mei 2016, 13:43

O, dat klinkt niet heel prettig. Het aanbod is wel groot zo te zien..

Iemand ervaring met http://www.kevelam.nl of http://www.deamsterdamsemunt.nl ? :)

$and€r
Donateur
Donateur

Bericht door $and€r » 11 mei 2016, 16:25

janssenfrank schreef:Verzamelaarsmarkt.nl raad ik af. Ik heb twee keer iets besteld. De eerste keer moest ik na een week mailen met de vraag wanneer ze van plan waren de boel op de post te gooien. Dat zou dus een week later zijn. Nu vind ik 2 weken levertijd zonder bericht onacceptabel.

De tweede keer wilde ik iets ophalen bij hun goudbus. Dan kan namelijk ook, in plaats van opsturen. Dus ik pleeg mijn bestelling, maar er komt geen bevestiging dat ik het kan ophalen. Omdat ik die spullen snel nodig had (het waren met name munthouders), ben ik naar een andere handelaar gegaan. Vier dagen later toch een bevestiging. Ik meld keurig dat ik graag de bestelling wil annuleren. Na 3 weken een telefoontje van een pissige buschaffeur, die al drie weken met mijn pakketje aan het rijden is en graag wil weten waneer ik het kom ophalen.
Ik bestel daar ook altijd mijn mappen en bladen en heb daar nog nooit problemen gehad..

Mooie Muntjes
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Mooie Muntjes » 11 mei 2016, 19:41

Mooie Muntjes adviseert http://www.mooiemuntjes.nl :knipoog:

Voordelig, volledig, klantvriendelijk en niet te vergeten een online veiling die ruim 2 jaar non stop 24 uur per dag 365 dagen per week veilt.

Neem ook eens een kijkje op http://www.muntprijzen.nl. Een site waarop de actuele marktprijs van munten/bankbiljetten te vinden is (en niet wat in de catalogussen staat).

Succes!

Groet Teun en René

janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank » 11 mei 2016, 23:04

Kevalem kan ik wel aanraden. Verschillende keren bij besteld en ieder keer snel in huis, prima verpakt, en gratis verzonden.

Mooie Muntjes heb ik vorige week iets uit de shop besteld. Keurig geleverd. Ook op Filanumis nog een aankoop bij ze gedaan. Tot volle tevredenheid. Ook een aanrader dus.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool

Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W » 12 mei 2016, 10:39

janssenfrank schreef:Kevalem kan ik wel aanraden. Verschillende keren bij besteld en ieder keer snel in huis, prima verpakt, en gratis verzonden.

Mooie Muntjes heb ik vorige week iets uit de shop besteld. Keurig geleverd. Ook op Filanumis nog een aankoop bij ze gedaan. Tot volle tevredenheid. Ook een aanrader dus.
Mooie Muntjes doet het inderdaad goed. Snelle verzending en geen gezeur. Kevelam (en niet Kevalem :knipoog: ) is al jaren actief en betrouwbaar. Helaas geen foto's op de website (www.kevelam.nl) van de munten. Rondomons (www.rondomons.nl) en bijvoorbeeld Romunt (www.romunt.nl) hebben prima sites. Niet goedkoop en bij Rondomons bestaat de neiging om de kwaliteit hoger te waarderen (en te prijzen) maar je hebt wel weer recht op retour.
Verder kun je eens kijken naar de site van Henzen (www.henzen.org) - vrij prijzig maar soms meevallertjes - en bijvoorbeeld de site van Jelle Westerhof voor provinciaal (www.westernumis.nl). Ook al interessant om gewoon eens munten te bekijken.

t-coins
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door t-coins » 16 aug 2016, 00:15

http://www.martincoins.com

net begonnen maar ik vind het er mooi uit zien!

Terug naar “Websites”