Nieuwe shop: Qery Coins

Links naar interessante websites.
marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Nieuwe shop: Qery Coins

Bericht door marksch » 06 mar 2015, 23:32

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden al een laten weten dat ik aan een nieuwe website werkte. Ik had hem al een tijdje op een server staan, maar er was tot nu toe weinig loos. De afgelopen paar dagen heb ik nog even flink doorgewerkt en nu is hij volledig functioneel. Daarmee is dan ook meteen alles gezegd: hij is wel functioneel, maar er moet nog veel gebeuren, vooral aan het design. De komende tijd zal er dan ook regelmatig nog iets veranderen.

Op dit moment staan er bijna 500 items op de website, zowel munten en penningen als bankbiljetten. Over het algemeen staan er geen heel bijzondere dingen tussen, maar je zult maar net dat ene muntje nog missen. Het is mogelijk om een artikel via de website te bestellen, waarna de bestelling door mij handmatig wordt verwerkt. Overigens zijn wel alle bestellingen onder voorbehoud, want het is altijd mogelijk dat iemand anders je net voor is geweest.

Je kunt de website bezoeken op het adres http://coins.qery.us . De naam is overigens het gevolg van het feit dat ik de domeinnaam al had en ik op dit moment nog geen speciaal domein voor deze website wil kopen. Als je ziet dat iets nog niet helemaal goed functioneert, dan zie ik je feedback graag tegemoet.

Vriendelijke groeten,

Mark

llinde Nederland
Superlid
Superlid

Re: Nieuwe shop: Qery Coins

Bericht door llinde » 07 mar 2015, 10:56

marksch schreef:Overigens zijn wel alle bestellingen onder voorbehoud, want het is altijd mogelijk dat iemand anders je net voor is geweest.
Dan is er behalve aan het design ook aan de functionaliteit nog heel veel te doen, want als iemand anders je voor kan zijn, is er iets grondig mis in het basisontwerp van de shop....

Luit

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 07 mar 2015, 11:27

Bedankt voor de opbouwende en motiverende kritiek, Luit!

Mark

marksch Poland
Senior lid
Senior lid

Bericht door marksch » 11 mei 2016, 17:01

Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk weer iets toegevoegd aan mijn webshop. Dat was ook wel nodig,want het assortiment werd langzaam maar zeker kleiner. Vandaag: 12 kwartjes uit de periode 1903-1943. De kwaliteit is overigens niet geweldig, maar je zult maar net dat ene kwartje missen en even niet zoveel budget tot je beschikking hebben...

http://economy-x-talk.com/coins/index.php?p=newest

$and€r
Donateur
Donateur

Bericht door $and€r » 17 sep 2016, 22:27

:Bleeh:

Terug naar “Websites”