Het gaat over de twee euro herdenkingsmunten.
Enkele jaren geleden kwam ik bij een online voetbalmanager spel een kerel tegen die ook euromunten verzamelde. Aangezien hij verstand had van databases en websites bouwen, hebben we samen (hij deed het programeerwerk) een website gemaakt. Helaas was hij ineens van de radar en werd de website niet meer geupdated. Ik vond dit zonde en heb zo goed en zo kwaad als het ging alles omgebouwd naar platte html tekst. Uiteraard geeft het updaten nu meer werk en is er geen database met munten meer, maar dat mag de pret niet drukken.
Na wat leeswerk in het website forum heb ik wel ontdekt dat het wellicht minder handig is om je collectie met de wereld te delen. Ik zal in de komende tijd (wellicht morgen) de introductiepagina aanpassen, ik laat de kaders wel groen en rood :p Voor wat betreft de afbeeldingen van de munten.. Ik vind alles via google en deze site, dus zal dit spoedig op de intro pagina aangeven inclusief een link naar dit forum

Mochten er tips en trucs zijn, dan hoor ik het graag.
Is er iemand die verstand heeft van .css, .php en databases, tijd heeft en mij wil helpen, laat het me even weten in een pb, we komen er wel uit.
Hier de link:
mk0111 Commemorative €urocoins