Vernieuwde site www.amadiocoins.com

Links naar interessante websites.
amadio
Lid
Lid

Vernieuwde site www.amadiocoins.com

Bericht door amadio » 15 aug 2012, 18:36

We hebben de site aangepast, veel hadden moeite met silverlight, nu meer dan 4200 munten beschreven, en we werken er elke dag aan om zoveel munten erin te zetten, foto etc. zijn altijd welkom, ook kan je evt. een discussie starten en dan gericht wat met munten te maken heeft.

Daniël
Superlid
Superlid

Re: Vernieuwde site www.amadiocoins.com

Bericht door Daniël » 15 aug 2012, 18:41

Website doet het niet bij mij?

amadio
Lid
Lid

Bericht door amadio » 15 aug 2012, 19:42

Daniël schreef:Website doet het niet bij mij?
Probeer het nog eens want the provider update altijd tussen 18:30 en 19:00 uur dus het moet nu lukken, bedankt alvast voor je reactie

Einstein België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Einstein » 15 aug 2012, 21:33

Proficiat!
Deze website is véél beter dan de vorige.
Keep up the good work...
marc

Daniël
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël » 15 aug 2012, 22:28

amadio schreef:
Daniël schreef:Website doet het niet bij mij?
Probeer het nog eens want the provider update altijd tussen 18:30 en 19:00 uur dus het moet nu lukken, bedankt alvast voor je reactie
Lekkere provider, ben je dus elke dag de sjaak en kan er dan niemand op dat halfuurtje?

amadio
Lid
Lid

Bericht door amadio » 16 aug 2012, 06:03

Einstein schreef:Proficiat!
Deze website is véél beter dan de vorige.
Keep up the good work...
marc
Dank je Marc

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 16 aug 2012, 09:48

Dat is wel erg vreemd, updaten is zo gebeurd en daarvoor hoeft zeer zeker niet een site off-line gehaald te worden hoor. Gaat vanzelf en je website blijft ongemoeid open voor bezoekers.

Maar een hele verbetering! Ontzettend veel werk en volgens mij ben je nog lang niet klaar. ;)
Is het overigens niet slim om nu al per munt zo veel als mogelijk informatie te plaatsen? Ik zie nu veelal enkel het gewicht, maar diameter en dikte zouden daar perfect bijpassen. Verder misschien nog info over ontwerp(er) en zo. Het zijn maar tips, maar het ziet er mooi uit!

Ga zo door!

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

amadio
Lid
Lid

Bericht door amadio » 16 aug 2012, 20:12

Munthunter schreef:Dat is wel erg vreemd, updaten is zo gebeurd en daarvoor hoeft zeer zeker niet een site off-line gehaald te worden hoor. Gaat vanzelf en je website blijft ongemoeid open voor bezoekers.

Maar een hele verbetering! Ontzettend veel werk en volgens mij ben je nog lang niet klaar. ;)
Is het overigens niet slim om nu al per munt zo veel als mogelijk informatie te plaatsen? Ik zie nu veelal enkel het gewicht, maar diameter en dikte zouden daar perfect bijpassen. Verder misschien nog info over ontwerp(er) en zo. Het zijn maar tips, maar het ziet er mooi uit!

Ga zo door!

Gr. Jeroen
Hoi Jeroen
Dank je voor je comments, ja we gaan een aantal providers bekijken naar de mogelijkheden, zoals snelheid enz. we zitten nu bij een provider in Australië en zijn er niet super tevreden over, ook moet het natuurlijk redelijk betaalbaar zijn, mocht je sugesties hebben hoor ik dit graag.
Ja wat betreft ontwerper, slagaantallen, diameter, dikte enz. wordt nog beschreven maar we werken nu nog vanuit een apart programma dat in verbinding staat met de site, we gaan in de toekomst werken op de site zelf.

Gr. Amadio

Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter » 16 aug 2012, 21:08

Ik ben erg tevreden over de service en het aanbod (prijs/kwaliteit verhouding) van www.hosting2go.nl Snelle antwoorden bij de helpdesk en snel en weinig tot geen downtimes.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!

amadio
Lid
Lid

Bericht door amadio » 16 aug 2012, 21:36

Munthunter schreef:Ik ben erg tevreden over de service en het aanbod (prijs/kwaliteit verhouding) van http://www.hosting2go.nl Snelle antwoorden bij de helpdesk en snel en weinig tot geen downtimes.

Gr. Jeroen
Dank je ik zal komende week eventjes kijken,
Groetjes

Terug naar “Websites”