Metalmarket.eu

In deze rubriek vindt je meer informatie over de steeds meer in trek zijnde belegging, of investeringsmunten in goud, zilver en platina

Moderator: euromunter

spatbord
Donateur
Donateur

Metalmarket.eu

Bericht door spatbord » 02 dec 2018, 22:18

Heeft iemand van jullie wel eens van metalmarket.eu gehoord? Iets besteld daar? De prijzen lijken heel redelijk, en ik kwam er terecht omdat de Perth Mint website naar hen linkt als zijnde hun distributeur in Europa. Daarom lijkt het me wel te vertrouwen, maar ik kan verder weinig over ze vinden online en zou graag toch wat meer weten voordat ik zomaar een grote order plaats...

kl-euro
Volledig lid
Volledig lid

Re: Metalmarket.eu

Bericht door kl-euro » 03 dec 2018, 12:04

Wat is er niet goed aan de bedrijven waar je al zaken mee gedaan heb?
Ik persoonlijk zou bij Nederlandse bedrijven kopen die goede reviews hebben.
Naar mijn beste weten kopen deze bedrijven gewoon rechtstreeks bij de Perth Mint.
Of als dit niet kan waarschijnlijk bij de Nederlandse distributeur in Huizen.

Mvg, :) .

spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord » 03 dec 2018, 12:19

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
kl-euro schreef:
03 dec 2018, 12:04
Nog afgezien dat ik dit soort munten nooit in Nederland heb aangeschaft, gaat het ook nog eens om munten die de meeste partijen niet op voorraad hebben. Ik heb in ieder geval geen enkele Nederlandse partij kunnen vinden die ze heeft.
Niet zo vreemd, want op de Perth Mint website zie ik staan: "International customers should contact our exclusive overseas distributor Metal Market Europe in Poland.", oftewel, ergens anders zal ik hem niet zo snel vinden.

kl-euro
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door kl-euro » 03 dec 2018, 16:53

spatbord schreef:
03 dec 2018, 12:19
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
kl-euro schreef:
03 dec 2018, 12:04
Nog afgezien dat ik dit soort munten nooit in Nederland heb aangeschaft, gaat het ook nog eens om munten die de meeste partijen niet op voorraad hebben. Ik heb in ieder geval geen enkele Nederlandse partij kunnen vinden die ze heeft.
Niet zo vreemd, want op de Perth Mint website zie ik staan: "International customers should contact our exclusive overseas distributor Metal Market Europe in Poland.", oftewel, ergens anders zal ik hem niet zo snel vinden.
Ok, hier dan wel een antwoord op je vragen.

Heeft iemand van jullie wel eens van metalmarket.eu gehoord? Neen.
Iets besteld daar? Neen.

Mvg, :) .

LeenCoins
Lid
Lid

Bericht door LeenCoins » 10 dec 2018, 16:10

Hi, ik ken metalmarket.eu ook niet. ik vind het ook wel een gok om iets daar te bestellen, maar iemand moet eerste zijn :klap:
Ik weet niet welke munten je zoekt, maar bij Goldsilver.be heb ik erg goede ervaringen. Zeer uitgebreid aanbod. En de prijs (voor hollanders niet onbelangrijk) is erg gunstig, meestal de goedkoopste aanbieder in west europa.

spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord » 10 dec 2018, 23:25

Ha, die website kende ik nog niet. Bedankt! Inderdaad een mooi aanbod en redelijk vergelijkbare prijzen. De munt waarvan volgens de Perth Mint website metalmarket.eu de exclusieve distributeur is hebben ze ook, maar die is wel een beetje duurder. Ik zal eens bij goldsilver.be gaan kijken!

Terug naar “Investering / beleggingsmunten in goud, zilver en platina”