Nederland 5 & 10 euro Johan Cruijff 2017

Plaats hier berichten over verzamelaarsmunten, dit zijn speciale uitgiften van de euromunten. Denk hier bijvoorbeeld aan zilveren en gouden afslagen voor een bepaald thema.

Moderator: euromunter

Volgers: Ilosab, Lumi

Re: Nederland 5 & 10 euro Johan Cruijff 2017

Berichtdoor janssenfrank » 26 Sep 2017, 11:59

janssenfrank schreef:Nee, dat deden ze bij mij niet. Wel kreeg ik als 'goede klant' nog een eigen fabrikaat coincard mee. Altijd leuk om iets gratis te krijgen.

spatbord schreef:Ik heb deze niet gekregen... Ben ik geen 'goede klant', of ben ik op het forum niet positief genoeg over ze geweest misschien? :eeeh:

Ik durf het niet te zeggen, maar misschien zijn ze het gewoon vergeten.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Berichtdoor bernard3 » 26 Sep 2017, 16:47

spatbord schreef:
janssenfrank schreef:Nee, dat deden ze bij mij niet. Wel kreeg ik als 'goede klant' nog een eigen fabrikaat coincard mee. Altijd leuk om iets gratis te krijgen.

Ik heb deze niet gekregen... Ben ik geen 'goede klant', of ben ik op het forum niet positief genoeg over ze geweest misschien? :eeeh:

Ik heb deze ook niet gekregen. Gelukje voor Frank misschien? Ik trof wel een zeer vriendelijke man, die mij vertelde dat de 80 coincards die hij had in één dag op waren (hij had het nog nooit zo druk gehad in zijn winkel). Gelukkig had ik er een gereserveerd.

Bernard
Gebruikers-avatar
bernard3
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor llinde » 29 Sep 2017, 15:14

bernard3 schreef:
spatbord schreef:

Ik heb deze niet gekregen... Ben ik geen 'goede klant', of ben ik op het forum niet positief genoeg over ze geweest misschien? :eeeh:

Ik heb deze ook niet gekregen. Gelukje voor Frank misschien? Ik trof wel een zeer vriendelijke man, die mij vertelde dat de 80 coincards die hij had in één dag op waren (hij had het nog nooit zo druk gehad in zijn winkel). Gelukkig had ik er een gereserveerd.

Bernard

Het vooraf reserveren is de reden dat je de "coincard" niet hebt gekregen. Ik heb namelijk ééntje gewoon opgehaald en ééntje vooraf gereserveerd. Bij de gereserveerde geen "coincard", en bij de ander dus wel. Tegelijk bij hetzelfde kantoor opgehaald, de gereserveerde was al ingepakt.
Gebruikers-avatar
llinde
Superlid
Superlid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor janssenfrank » 29 Sep 2017, 18:23

Luit, ik had de mijne ook vooraf gereserveerd.

Volgens mij is het gewoon willekeur. Het ene bedrijf deelt pennen uit en het andere coincards. Maar ze vragen ook niet standaard of je een pen erbij wilt
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
Gebruikers-avatar
janssenfrank
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Ilosab » 29 Sep 2017, 18:27

Als je in NL woonachtig bent dan heb je een grotere kans op een coincard dan dat je in het buitenland woont, zoals ik. Ik bedacht me dat niet alleen de coincardverzamelaars er eentje wilden hebben maar ook de vele Ajax supporters. Ik heb dus her en der wat geprobeerd en het resultaat is dat ik er nu 5 in mijn bezit heb. Één voor het coincardalbum, één losse munt en de 3 andere coincards bewaar ik maar, je weet maar nooit. Van Jeroen Bosch heb ik er ook nog eentje over.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), Euromunten + coincards Nederland.
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Gebruikers-avatar
Ilosab
Volledig lid
Volledig lid

Nationale vlag:
Hungary Hungary 

Vorige

Terug naar Verzamelaarsmunten