Ik vind dit echt een hele mooie munt van Monaco.
Alleen door de oplage en het uitgifte beleid had ik al besloten om geen 2euro van Monaco te verzamelen.
Nog steeds een lachertje dat dit kan en mag!
Moderator: euromunter
llinde schreef:EuroErwin schreef:Is het mogelijk dat mijn order nog wordt gecancelled omdat iemand anders op mijn school ook 1 met hetzelfde IP adres (van WIFI) heeft besteld?
Theoretisch zou dat kunnen, maar ik acht het niet waarschijnlijk, waarom zouden er niet meerdere munten op 1 IP adres mogen worden besteld?EuroErwin schreef:Ohja en een ordernr boven de 15000 is ook wel een beetje vreemd. Zijn er wederom teveel verkocht?![]()
![]()
Zo vreemd is dat niet, het gaat om een ordernummer en als winkel ga je toch niet bij ieder artikel je ordernummers opnieuw beginnen?
Volgens mij zijn ze vanmorgen ergens in de veertienduizend serie begonnen, dus niets vreemds aan een nummer boven de 15000
EuroErwin schreef:Over het ordernummer, ik was rond 11.00 uur aan de beurt, neem niet aan dat er al 15000 man voor me waren idd..
Nu hopen dat hij binnenkort mijn kant op komt!![]()
![]()
llinde schreef:EuroErwin schreef:Over het ordernummer, ik was rond 11.00 uur aan de beurt, neem niet aan dat er al 15000 man voor me waren idd..
Nu hopen dat hij binnenkort mijn kant op komt!![]()
![]()
Ter geruststelling voor je ordernummer:
#1476x Luit xxx 1 En cours de traitement 155,00 € 13/11/2017
#9912 Luit xxx 1 Expédiée 100,00 € 30/05/2017
#7467 Luit xxx 1 Expédiée 145,00 € 01/06/2016
Oftewel, het lijkt er op dat er gewoon doorgenummerd wordt.
keeser schreef:mielos81 schreef:Mij helaas niet. Wel de wachtrij doorgekomen en ook de munt toe kunnen voegen aan het winkelwagentje.
Bij het afrekenen met mijn creditard alleen een foutmelding. Paar keer geprobeerd maar zodra ik op confirm order klik ga ik naar het rabobank gedeelte en wordt dan direct doorgelinkt naar een checkout failure pagina.
Jammer genoeg geen andere creditcard om te proberen.
Ik heb hetzelfde, Rabobank zei echter dat het probleem niet bij hun lag. Gelukkig woont mijn zus in Frankrijk en is het haar wel gelukt er een te kopen.
Groet, Kees
Ilosab schreef:Eigenlijk te gek voor woorden dat iedere creditcard werkt behalve die van de Rabobank, en daar betaal je dan ieder jaar voor.
Ilosab schreef:Eigenlijk te gek voor woorden dat iedere creditcard werkt behalve die van de Rabobank, en daar betaal je dan ieder jaar voor.
Of bij Rabo of bij de payment service provider is er iets veranderd.Petijsach schreef:Dan is sinds kort iets veranderd in de webshop van mtm.
Terug naar 2 Euromunten commemoratief CC
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten