Steun het forum en word ook donateur!

Plaats hier alle berichten, vragen, weetjes, nieuwtjes, etc, over de speciale 2 euro herdenkingsmunten, ook wel de zogenaamde 2 euro commemoratief.

Moderator: euromunter

Volgers: Arjena3, Klokkestein, numisfreund, Ilosab

Re: Steun het forum en word ook donateur!

Berichtdoor eurofreak » 06 Jan 2014, 16:47

Heb enkele dagen geleden ook een donatie gedaan en de beheerder al enkele keren een pb verstuurd hierover maar denk dat hij ze nog niet gelezen heeft of ze zijn niet aangekomen. :(
groetjes Luc
eurofreak
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Belgium Belgium 
eBay: http://

Berichtdoor Munthunter » 11 Jan 2014, 16:20

Hoi Luc,

Hartelijke dank voor je donatie.

Inmiddels heb je alle permissies om op het forum als donateur te kunnen bezoeken.

Nieuwe donateurs zijn van harte welkom! Hoe je kunt doneren zie je hierboven.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: www.ebay.nl/usr/munthunter

Berichtdoor Theo30 » 03 Mrt 2014, 14:57

Bij deze ook mijn steentje bijgedragen! Een super forum!
Gebruikers-avatar
Theo30
Aankomend lid
Aankomend lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Munthunter » 16 Mrt 2014, 09:34

Hartelijk dank voor de donatie(s) in de afgelopen periode.

Ik wil heel even benoemen dat donaties onder de €5,00 helaas niet in aanmerking kunnen komen voor vermelding op het forum als 'donateur'. Reden daarvoor zijn de extra's waarvoor donateurs in aanmerking komen, de kosten zijn dan hoger dan de donatie namelijk.

Natuurlijk zijn alle donaties van harte welkom!

Mochten er leden zijn die via Paypal een donatie willen overmaken dan wil ik hen graag verzoeken om in te loggen in hun Paypalrekening, daar op 'Geld overmaken' te klikken en daar het e-mailadres 'info@munthunter.nl' op te geven, het bedrag en daaronder de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aan te vinken. Gelieve in de mogelijkheid om een opmerking bij de overboeking te plaatsen ook even je gebruikersnaam op het forum te vermelden, dan weet ik wie de donatie heeft gedaan.

Wanneer je de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aanvinkt worden er geen kosten van de donatie afgehouden door Paypal. Als voorbeeld, voor iedere euro die men overmaakt op de normale manier houdt Paypal €0,38! in, dus krijgt het forum uiteindelijk maar €0,62. Bij het aanvinken van de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' krijgen we het volledige bedrag en worden er geen kosten in rekening gebracht.

Nogmaals, alle donatie zijn van harte welkom en worden besteed aan bijvoorbeeld de verzendkosten van de kaartjes van Filanumis.

Bij vragen kunnen jullie mij altijd bereiken hier in dit topic, PB, of e-mail info@munthunter.nl.

Overmaken middels een bankoverschrijving is ook mogelijk, voor bankrekeninggegevens kunnen jullie mij een PB of e-mail sturen.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Munthunter » 16 Mrt 2014, 09:34

Hartelijk dank voor de donatie(s) in de afgelopen periode.

Ik wil heel even benoemen dat donaties onder de €5,00 helaas niet in aanmerking kunnen komen voor vermelding op het forum als 'donateur'. Reden daarvoor zijn de extra's waarvoor donateurs in aanmerking komen, de kosten zijn dan hoger dan de donatie namelijk.

Natuurlijk zijn alle donaties van harte welkom!

Mochten er leden zijn die via Paypal een donatie willen overmaken dan wil ik hen graag verzoeken om in te loggen in hun Paypalrekening, daar op 'Geld overmaken' te klikken en daar het e-mailadres 'info@munthunter.nl' op te geven, het bedrag en daaronder de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aan te vinken. Gelieve in de mogelijkheid om een opmerking bij de overboeking te plaatsen ook even je gebruikersnaam op het forum te vermelden, dan weet ik wie de donatie heeft gedaan.

Wanneer je de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' aanvinkt worden er geen kosten van de donatie afgehouden door Paypal. Als voorbeeld, voor iedere euro die men overmaakt op de normale manier houdt Paypal €0,38! in, dus krijgt het forum uiteindelijk maar €0,62. Bij het aanvinken van de keuze 'Ik maak geld over naar vrienden of familie' krijgen we het volledige bedrag en worden er geen kosten in rekening gebracht.

Nogmaals, alle donatie zijn van harte welkom en worden besteed aan bijvoorbeeld de verzendkosten van de kaartjes van Filanumis.

Bij vragen kunnen jullie mij altijd bereiken hier in dit topic, PB, of e-mail info@munthunter.nl.

Overmaken middels een bankoverschrijving is ook mogelijk, voor bankrekeninggegevens kunnen jullie mij een PB of e-mail sturen.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor llinde » 16 Mrt 2014, 09:48

Munthunter schreef:voor iedere euro die men overmaakt op de normale manier houdt Paypal €0,38! in, dus krijgt het forum uiteindelijk maar €0,62.

Dat Paypal kosten in rekening brengt is duidelijk, maar je kunt het ook overdrijven....
Paypal kost brengt iets van 3.5 % in rekening plus €0,35

Voor de eerste euro klopt jouw verhaal hierboven dus, maar voor iedere volgende euro zit je er ruim een factor 10 naast, daar word namelijk maar €0,035 voor in rekening gebracht en geen €0,38

Let er wel op als je er voor kiest om zoals hierboven gevraagd geld over te maken naar vrienden of kennissen en het een creditcardbetaling is, nog steeds dezelfde kosten in rekening worden gebracht, alleen krijgt de verzender de keus wie de kosten betaald.

Luit
Gebruikers-avatar
llinde
Superlid
Superlid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay:

Berichtdoor Munthunter » 16 Mrt 2014, 10:01

Bedankt voor deze aanvulling en correctie Luit!

Inderdaad is het niet correct en zijn de kosten die er van bijvoorbeeld €5,00 af worden gehaald maar €0,52 (in plaats van 5 maal €0,38). Bij €10,00 is dat €0,69, bij €15,00 is het €0,86, etc.

Toch jammer als het mogelijk is om het volledige bedrag over te maken zonder bijkomende kosten. Aangezien het forum verder gratis is voor de gebruiker lijkt mij ook passend om deze optie (Ik maak geld over naar vrienden of familie) te gebruiken bij een Paypal-donatie. Bedankt voor je verduidelijking bij het gebruik van een creditcard in combinatie met Paypal, lijkt mij ook logisch omdat het via een 'omweg' verloopt.

Gr. Jeroen
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Arjena3 » 19 Apr 2014, 00:20

Donatie weer gestort :lach:
Gebruikers-avatar
Arjena3
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor leon voorn » 20 Apr 2014, 08:18

ik zal het op de filanumus overhandigen,en niet in eurostuivers dit keer,
jeroen ik zie je boven......
collector of world coins and banknotes
see you in hilversum at ibns fair
Gebruikers-avatar
leon voorn
Senior lid
Senior lid

Nationale vlag:
Philippines Philippines 

Berichtdoor SnakeDoc » 22 Apr 2014, 12:36

Ik heb ook kleine bijdrage aan het forum geleverd!

Vr. Gr.
Geïnteresseerd in bankbiljetten Nederland van voor de Euro, Nederlands kampgeld en Noodgeld WWII.
Gebruikers-avatar
SnakeDoc
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Oosaenden » 22 Apr 2014, 12:51

Zojuist via Paypal een bijdrage geleverd :thumb up:
Dat werkt eigenlijk best handig.
Gebruikers-avatar
Oosaenden
Donateur
Donateur

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Munthunter » 11 Mei 2014, 21:35

Hallo allemaal,

Zojuist de donaties verwerkt die de afgelopen periode zijn binnengekomen. Helaas heeft dit enige vertraging opgelopen en is het dus vanavond pas verwerkt. Hartelijk dank voor deze donaties, we zullen ze goed besteden ten goede van het forum.

Mijn excuses voor de vertraging, mochten er iets niet kloppen dan hoor ik dat graag. Heb je bijvoorbeeld een donatie gedaan, maar ben je nog niet zichtbaar als donateur op het forum meld het mij dan even in een berichtje. Ik zal het dan zo snel als mogelijk alsnog verwerken.

Ik loop een beetje achter met een aantal zaken hier op het forum, maar dit puntje kan ik dus van mijn lijstje wegstrepen. Op naar de volgende!

Nieuwe donateurs zijn van harte welkom!

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Munthunter » 22 Feb 2015, 08:21

Hallo allemaal,

Om 1 of andere reden stuurt PayPal mij geen berichten meer als er een betaling binnenkomt op mijn PayPal-rekening. Zowel op de app als op ingelogde rekening niet. Hierdoor heb ik een donatie niet opgemerkt en kwam ik deze pas deze week tegen.

Ik wilde deze dan ook meteen verwerken maar zoals vaker het geval is is het mailadres welke deze gebruiker bij PayPal gebruikt niet hetzelfde als die hij/zij op het forum gebruikt waardoor ik niet kan achterhalen welke forumgebruiker achter deze donatie zit. Ik heb wel al een mail gestuurd naar het adres maar nog geen antwoord mogen ontvangen, vandaar de volgende vraag: Zou de donateur die op 1 februari gedoneerd heeft via PayPal mij even een bericht kunnen sturen zodat ik alles kan verwerken?

Mochten er leden zijn die het forum net als vele anderen waarderen een warm hart toedragen en donateur willen worden van Hét Munten en Bankbiljetten Forum, dat kan! Maak je donatie over via PayPal (info@munthunter.nl) of vraag mij om bankgegevens voor een bankoverboeking. In beide gevallen zou ik het erg op prijs stellen als de donateur even een berichtje stuurt als hij/zij een donatie heeft overgemaakt zodat ik alles vlot kan verwerken.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor Blijdorp » 09 Jul 2015, 21:01

Jeroen,

Ook ik heb mijn steentje bijgedragen (via PayPal) :lol:

Blijdorp
Blijdorp
Nieuw lid
Nieuw lid

Nationale vlag:
Nederland Nederland 

Berichtdoor leon voorn » 11 Jul 2015, 06:55

dat ging heel goed met wouter bij de ingang,zo behoeven ze dus niet meer verzonden te worden :knipoog:
kan dat met de muntmanifestatie niet weer zo... :thumb up:
collector of world coins and banknotes
see you in hilversum at ibns fair
Gebruikers-avatar
leon voorn
Senior lid
Senior lid

Nationale vlag:
Philippines Philippines 

VorigeVolgende

Terug naar 2 Euromunten commemoratief CC