Advertentie uit de Muntkoerier 1981 nummer 2.

In de loop der jaren zijn er onzettend veel leuke artikelen geschreven en boeken uitgegeven. Denk maar aan de Muntkoerier, de Beeldenaar en andere tijdschriften. Vindt je ergens een leuk artikel dan kun je dat hier plaatsen.

Moderator: Munthunter

Volgers: voskeman, koenmunten, grivnagozer

Berichtdoor Londoh » 22 Jun 2010, 11:22

grivnagozer schreef:In dat internetloze tijdperk was de Ruijter al te onderscheidend in zijn prijsstelling ten opzichte van de anderen: veel te duur.

Toch schijnen er veel mensen bij hem te kopen, dat aquarium van m is niet vanzelf de grond uitgekomen. :D

Overigens tegelijkertijd toen de centen werden afgeschaft raakten ook de melkbussen in onbruik. vele mensen hadden zo een melkbus staan om met centen te vullen. Af en toe kom je nog een volle tegen, te zwaar om te verhuizen :lol:
Helaas is Londoh overleden, na een kort ziekbed, op 16 februari 2011.
Londoh
† in memoriam †

eBay:

Berichtdoor Willem » 22 Jun 2010, 11:44

londoh schreef:
grivnagozer schreef:In dat internetloze tijdperk was de Ruijter al te onderscheidend in zijn prijsstelling ten opzichte van de anderen: veel te duur.

Toch schijnen er veel mensen bij hem te kopen, dat aquarium van m is niet vanzelf de grond uitgekomen. :D

Mensen die daar kopen, moeten toch wel een enorme betonplaat voor hun kop hebben, sjezus zeg, wat is die de Ruiter duur zeg.

Gr. Willem
Gebruikers-avatar
Willem
Moderator
Moderator

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: http://

Berichtdoor Munthunter » 22 Jun 2010, 11:47

Ik wil toch even bij Lon aansluiten dat ik hoop dat niet elk topic via een klein bochtje richting de Ruiter gaat, dat is te veel eer! :D

Ik heb een lettertje toegevoegd aan den oudeN doos :D

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Gebruikers-avatar
Munthunter
Webmaster
Webmaster

Nationale vlag:
Nederland Nederland 
eBay: www.ebay.nl/usr/munthunter

Vorige

Terug naar Uit den ouden doos...