Ik vind zo'n uitgifte wel leuk, zeker ook omdat het in een coincard zit. Het risico zit erin dat het druk gaat worden en ik heb mezelf voorgenomen om wat papiergeld te scoren dus ik zal hem wel via Internet bestellen.
Gr. Alfred

Hungary 
Nederland euromunter schreef:Het zal denk ik niet storm lopen voor deze uitgifte. Je kunt altijd zaterdag als je terug bent deze munt nog bestellen.
Je wacht gewoon even een rustig moment af en dan haal je je geluksduppie!
groeten Paul

Nederland 
Nederland 
Nederland 

Nederland 
Nederland

Hungary 
Nederland 
Nederland Munthunter schreef:Da's jammer Maarten, maar begrijp het helemaal, wel leuk dat je dan sowieso komt. Een 'Die Hard' noemen we dat in munthunterjargon
Gr. Jeroen

Belgium Yosoyke schreef:Wat wordt er dan gezegd tegen een jongetje van 20 dat speciaal 226 km rijdt om naar deze beurs te komen, hiervoor voor dag en dauw al op moet staan en zo meer dan 2 uur in zijn autootje zal moeten zitten (gerekend zonder pitstops !! )mvg Kevin

Hungary Ilosab schreef:Yosoyke schreef:Wat wordt er dan gezegd tegen een jongetje van 20 dat speciaal 226 km rijdt om naar deze beurs te komen, hiervoor voor dag en dauw al op moet staan en zo meer dan 2 uur in zijn autootje zal moeten zitten (gerekend zonder pitstops !! )mvg Kevin
Rijd voorzichtig.
Gr. Alfred

Nederland 
Belgium Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten