JO3023 schreef:Ik was iets na 12 uur even langs de kantine (in de zaal waar de munthandelaren stonden) gelopen maar ik kon helaas niet zien waar de forumleden zaten. Ik had graag een aantal forumleden willen ontmoeten. Misschien een idee om voor de volgende keer b.v. een vlaggetje op tafel te zetten met het logo van Munthunter.
Gr,
Tristán
JO3023 schreef:Ik was iets na 12 uur even langs de kantine (in de zaal waar de munthandelaren stonden) gelopen maar ik kon helaas niet zien waar de forumleden zaten.
JO3023 schreef:Ik was iets na 12 uur even langs de kantine (in de zaal waar de munthandelaren stonden) gelopen maar ik kon helaas niet zien waar de forumleden zaten. Ik had graag een aantal forumleden willen ontmoeten. Misschien een idee om voor de volgende keer b.v. een vlaggetje op tafel te zetten met het logo van Munthunter.
Gr,
Tristán
sgtravel schreef:JO3023 schreef:Ik was iets na 12 uur even langs de kantine (in de zaal waar de munthandelaren stonden) gelopen maar ik kon helaas niet zien waar de forumleden zaten.
Jammer dat je de meeting hebt gemist Tristán, we zaten dan ook niet in de zaal maar in het restaurant net voor de ingang van de zaal. Ik had hier vrijdag nog een berichtje over geplaatst, maar waarschijnlijk heb je deze gemist. Het koffiehoekje in de zaal is veel's te klein om met een groepje rustig bij elkaar te gaan zitten, het was om 11 uur al een probleem om 2 vrije stoelen te vinden!!
Het was weer een geslaagde beurs, waar er om half tien toch een lange rij voor de ingang stond. De zoektocht naar koninkrijks munten in TOP kwaliteit (min MS64) heeft helaas weer geen aanwinst opgeleverd en is het maar weer wachten op de veilingen. Gelukkig was er voor het aanbod van moderne zilveren wereldmunten genoeg keuze en heb ik hier wat leuke aanwinsten kunnen doen. De forummeeting was weer gezellig met vele bekende gezichten en enkele nieuwe leden, waar ik van Leon nog 2 munten kunnen kopenMika leuk je gesproken te hebben, kijk nu al uit naar de verhalen van je aanwinsten.
Terug naar Bankbiljetten algemeen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten